سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دينداري و ولايتمداري اصلي‌ترين شرط انتخاب رئيس‌جمهور آتي/دوران رقابت انتخابات را به دوران رفاقت تبديل کنيم

نماينده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس گفت: توجه به مسائل عاليه نظام كه در راس آن التزام جدي به مباني اسلام، قانون اساسي و التزام عملي و واقعي به ولايت فقيه قرار دارد، از معيارهاي اصلي مردم در انتخاب رئيس‌جمهور آتي است.

قاسم جعفري نماينده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نزديكي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري گفت: جمهوري اسلامي ايران با داشتن حكومت مردم‌سالار ديني، اين واقعيت را به جهانيان نشان داده كه تشكيل يك حكومت درست برمبناي دين مي‌تواند هم سعادت دنيوي و هم اخروي بشر را تامين كند.
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون آموزش و تحقيقات افزود: ملت ايران براي اينكه نشان دهند پشتوانه نظام و انقلاب خود هستند در انتخابات آتي حضور پرشور و پرشکوهي خواهند داشت.
 
وي با تاكيد براهميت ويژگي كانديداي رياست جمهوري گفت: مردم ما در هر برهه از انتخابات نسبت به گذشته با ديد بازتر و بصيرت بيشتري وارد عرصه شده و به افراد لايقي راي داده‌اند.
 
جعفري ادامه داد: مردم در اين انتخابات بهنيز كسي راي خواهند داد كه داراي شناسنامه مشخص و سلامت زندگي فردي بوده و دين‌مداري و ولايت‌مداري آن ثابت شده باشد، همين‌طور مسئوليت‌پذيري و توجه به مسائل عاليه نظام كه در راس آن التزام جدي به مباني اسلام، قانون اساسي و التزام عملي و واقعي به ولايت فقيه قرار دارد، از معيارهاي اصلي مردم در انتخاب رئيس جمهور آتي است.
 
نماينده بجنورد، جاجرم،‌ مانه و سملقان افزود: از بين افراد شركت كننده در انتخابات هر كسي كه درپناه ولايت باشد براي مردم قابل اعتمادتر بوده و هر كسي كه از ولايت فاصله بگيرد مردماعتماد كمتري به وي خواهند داشت.  
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون آموزش و تحقيقات ادامه داد: درك درست از تعاملات بين‌المللي و برنامه محور بودن كانديداهاي رياست جمهوري مورد توجه خاص مردم است تا در عرصه داخلي با اولويت دادن به مشكلات درصدد حل آن‌ها برآيند و در عرصه خارجي با پافشاري در ارزش‌هاي انقلاب و صدور آن‌ها براي پايداري نظام جمهوري اسلامي ايران تلاش كنند. 
 
جعفري افزود: كانديداها با تكيه بر تاكيدات مقام معظم رهبري بر حوزه اقتصادي، بايد با اعلام برنامه‌هاي خود نسخه‌اي شفابخش و عملي براي حل مسائل اقتصادي کشور داشته باشند و  به اين مسائل نوعي نگاه آرمان‌گرايانه‌ي در عين حال واقع‌بينانه داشته باشند.  
 
نماينده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان ادامه داد: ملت ايران باتوجه به اشارات مقام معظم رهبري و بصيرت خود از بين افراد موجود، خيرالموجودين را انتخاب خواهند كرد.
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون آموزش و تحقيقات درپايان خاطر نشان كرد: من از همه كانديداها و طرفدارانشان مي‌خواهم تا دوران انتخابات را كه دوران رقابت است، به دوران رفاقت تبديل كرده و بعد از انتخابات نيز اين رفاقت را استمرار ببخشند چرا كه گاهي اوقات در شرايط انتخاباتي كينه‌هايي ايجاد شده كه ترميم و مرهم گذاشتن برآن كار سختي بوده و باعث شادي دشمان شده است.
 
انتهاي پيام/ 
برچسب ها: انتخابات ، ولایت ، حکومت ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.