سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتیجه علاقه یک زن به کفشهای مجلسی+عکس

يک زن امريکايي اهل دالاس که علاقه مند به طراحي کفشهاي پاشنه بلند و اصطلاحا مجلسي زنانه است و همچنين علاقه وافري به خوردن شکلات دارد ، در اقدامي خلاقانه و جالب کفشهايي از جنس شکلات تهيه کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، يک زن امريکايي اهل دالاس که علاقه مند به طراحي کفشهاي پاشنه بلند و اصطلاحا مجلسي زنانه است و همچنين علاقه وافري به خوردن شکلات دارد ، در اقدامي خلاقانه و جالب کفشهايي از جنس شکلات تهيه کرده است.


او اکثر طرحهايش را از برند تجاري "کريستين لوبوتين" کپي برداري کرده است و گفته ميشود قيمت اين کفشهاي زيبا و خوشمزه شکلاتي بين 30 تا 55 دلار است . به گفته طراح اين کفشها اگر کسي بخواهد پاشنه کفش خريداري شده اش نيز از جنس شکلات باشد قيمت کفشها بالاتر از اين مقدار خواهد بود.
خانم "آندرا پردازا" طراح خلاق اين کفشها ميگويد : ادغام دو مقوله پر اهميت در زندگيم برايم بسيار لذت بخش بود و مطمئن هستم اين کار جذاب ، طرفداران بسياري خواهد داشت. او ميگويد اين کفشهاي شکلاتي هديه فانتزي براي خانمهاست و در مراسمي چون روز تولد و روز مادر ميتواند هديه مناسبي براي خانمهاي رومانتيک و خوش سليقه که علاقه مند به خوردن شکلات نيز هستند باشد.



پرداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.