سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمید سلیمی:

تركيب اكران فيلم‌هاي نوروزي نامناسب است

فیلمهای نورزوی با وجود متنوع بودن موضوعات آنها به دلیل تلخ بودن و مناسب اکران نوروزی نیستند.

حمید سلیمی منتقد سینما در خصوص اکران نوروزی "عشق" در نوروز 92 و ترکیب فیلمهای اکرانی در سال جدید به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلمهای انتخاب شده در جهت اکران نوروز 92 تمامی سلیقه ها را در بر می‌گیرد و سالهایی که مسعود ده نمکی فیلمی جهت اکران دارد مابقی فیلمها برحسب ماهیت آن انتخاب می شود اما چینش فیلمهای نوروز 92 به گونه‌ای نامناسب انتخاب شده و به نظر می رسد سینما از امسال فروش گیشه خوبی را تجربه نکند.




وی افزود: فیلمهای "حوض نقاشی" و "قاعده تصادف" با وجود ماهیت بسیار خوبی به خاطر موضوع فیلم مناسب با اکران نوروزی نیستند.
سلیمی اظهار داشت: فیلم سینمایی "حوض نقاشی" فیلمی تلخ بوده و مناسب شادی اول سال نبوده و همچنین "قاعده تصادف" فیلمی اجتماعی و جوان پسند است که اگر اردیبهشت اکران می شد همزمانی با حضور دانشجویان در سالنهای سینما می شد.
وی افزود: این فیلم تصویر بسیار خوبی از جوانان و رویکرد نامناسب والدین را نشان داده که می‌توانست موفق تر از اکران نوروزی باشد.


وی تصریح کرد: بسیار خوشحالم که فیلم سینمایی "هیس دخترها فریاد نمی زنند" در نوروز 92 اکران نمی شود و فکر می‌کنم اگر از ترکیب مناسب تر و مفرح بخش تری استفاده می کردند سینما و گرایش مخاطبان به سینما موفق تر پیش بینی می‌شد.
وی در خصوص اکران فیلم خارجی "عشق" گفت: فیلم سینمایی "عشق" فیلم بسیار خوب و بی نظیری است ولی با وجود تلخ بودن آن می تواند برای مخاطبان و سینمای ایران فیلم و رویکرد خوبی در جهت اکران فیلم خارجی در سینما باشد که امیدوارم از سینماهای بیشتری بهره مند شود و باعث پیشرفت در عرصه تولیدات سینمایی شود./ص
برچسب ها: سینما ، اکران ، فیلم ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.