تالار ایوان شمس با توجه به نقض فنی سیستم های دیجیتالی نمایش سه بعدی سینما آزادی تمام سئانس های نمایش خود را در اختیار فیلم "آقای الف" قرار داد.

سعید شرفی کیا، تهیه کننده "آقای الف" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط اکران فیلم خود گفت: با توجه به نقض فنی دستگاههای 3 بعدی در سینما آزادی تنها امکان نمایش برای فیلم "آقای الف" در سینما فرهنگ و ایوان شمس وجود دارد و البته در صورتی که در سینما فرهنگ پرده مخصوص فیلم را نصب کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت و امکانات موجود سینمای حال حاضر به گونه ای است که کاری را هم نمی‌توان انجام داد و ما در این شرایط فیلم خود را ساختیم.
شرفی کیا در خصوص نحوه نمایش فیلم "آقای الف" عنوان کرد: با توجه به اینکه امکان نمایش در سینما آزادی وجود ندارد فیلم "آقای الف" در ایوان شمس به صورت 4 سانس جایگزین سایر فیلم های نوروزی خواهد شد.
وی اظهار داشت: در صورتی که امکان نمایش برای "آقای الف" در سینما آزادی بود به طور قطع به دلیل موقعیت جغرافیایی و فضای سالن این مکان افراد بیشتری برای دیدن فیلم "آقای الف" به سینما می‌آمدند.
شرفی کیا در خصوص کوتاه کردن زمان فیلم افزود: با توجه به نظرات منتقدان و اهالی رسانه در زمان نمایش آن در جشنواره فیلم فجر تصمیم گرفتیم برای اکران نوروزی 5 دقیقه از زمان فیلم را کوتاه کنیم../ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار