سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انتقال خون تهران:

در سال 92 نیازمند افزایش بودجه هستیم

سازمان انتقال خون تهران با توجه به مشکلات بودجه‌ای سال 91 خواستار افزایش بودجه در سال جدید شد.

دکتر اسلامی، رئیس انتقال خون تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود: مواد مصرفی در سازمان انتقال خون کیت و کیسه‌های نگهداری خون جزو مواد مصرفی ضروری هستند و به گونه‌ای است که بتوان در مصرف آنها صرفه‌جویی کرد ما باید از بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات استفاده کنیم تا بتوانیم محصول مناسبی را به دست مصرف کننده ها که همان بیماران هستند برسانیم.

وی گفت: در نیمه دوم سال 91 با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و بودجه ناکافی سازمان انتقال خون تهران برای تهیه مواد مصرفی لازم با مشکلات زیادی مواجهه بوده‌ایم بنابراین خواستار افزایش بودجه در سال 92 هستیم تا کیفیت کار کاهش پیدا نکند.

اسلامی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت مراکز درمانی در تهران و افزایش اعمال جراحی و پیوند اعضاء نیاز به خون و فرآورده های خونی نیز افزایش پیدا می‌کند و ما مسئولیم‌ که خون و فرآورده های آن را با بالاترین کیفیت به این مراکز برسانیم و برای این کار نیاز به بودجه مناسب داریم.

 رئیس انتقال خون تهران در ادامه افزود: مسئولین باید در سال جدید به سازمان انتقال خون تهران نگاهی خاص داشته باشند و توجه داشته باشند که با تغییر وضعیت اقتصادی کشور نیاز هست که وضعیت بودجه سازمانها مخصوصا سازمانی مثل انتقال خون تهران که تامین کننده یکی از نیازهای ضروری بیماران است را افزایش دهند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.