سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آصفري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان كرد

آمادگي كامل ملت ايران براي پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي شيوخ عرب

عضو هيئت‌ رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: اگر شيوخ عرب و امارات حرفي براي گفتن دارند فردا در جزاير سه‌گانه حضور يابند تا پاسخ خود را دريافت كنند.

محمد‌حسن آصفري نماينده مردم اراك و كميجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز فاز جدید مداخلات سران اتحادیه عرب و محکومیت سكونت ايرانيان در جزیره ابوموسی گفت: اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس روز پنج‌شنبه (17 اسفند) با حضور در جزاير سه‌گانه به نيابت از ملت ايران پاسخ مداخلات سران عرب را خواهد داد.

عضو هيئت‌ رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تاكيد كرد: اگر شيوخ عرب و امارات حرفي براي گفتن دارند فردا در جزاير سه‌گانه حضور يابند تا پاسخ خود را دريافت كنند.

گفتني است روزنامه البیان چاپ دبی نوشت: وزیران خارجه اتحادیه عرب برای نخستین‌ بار در قطعنامه‌ای به موضوع "سکونت ایرانی‌ها در سه جزیره ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک" می‌پردازند.

اين در حاليست كه جمهوري اسلامي ایران بارها بر مالکیت خود بر سه جزیره ابوموسی، تنب‌کوچک و تنب‌بزرگ در خلیج‌فارس تاکید کرده و آنها را بخش جدایی ناپذیر از خاک خود اعلام کرده است.

شايان ذكر است در این قطعنامه اتحادیه عرب برای نخستین بار مدعی "ساکن‌سازی ایرانی‌ها در سه جزیره اشغالی(!) امارات در خلیج‌فارس" شده و ضمن محکومیت این موضوع خواستار توقف آن شده است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.