سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی‌لارگانی:

نشر اسکناس درشت بايد با مديريت صحيح همراه باشد

عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: نشر اسکنا‌س‌هاي درشت بايد با مديريت و نظارت صحيح همراه باشد تا بتواند اثرات مثبت و مفيدي داشته باشد در غير اين صورت پيامدهاي منفي در اقتصاد کشور خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار اخباري مبني بر چاپ اسکناس‌های درشت 20 و 50 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی گفت: مسئولان نظام اقتصادي کشور باید سعی کنند، ارزش پول ملي کشور را كه اخيرا با كاهش شديد روبرو بوده ، افزایش دهند.
 
وی در ادامه افزود: چاپ اسکناس‌هاي درشت در کشور علاوه بر صرفه‌جويي در زمان مردم و همچنين بانک‌ها در شمارش و بسته‌بندي اسکناس‌ها، حمل آسانتري نيز خواهد داشت و با کاهش نشر اسکناس‌هاي ريز، در هزينه نشر اسکناس نيز صرفه‌جويي خواهد شد اما اين موضوع نيازمند توجه به حفظ ارزش پول ملي كشور در شرايط اقتصادي كنوني است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: نشر اسکنا‌س‌هاي درشت بايد با مديريت و نظارت صحيص همراه باشد تا بتواند اثرات مثبت و مفيدي داشته باشد در غير اين صورت پيامدهاي منفي در اقتصاد کشور خواهد داشت.
 
نماینده مردم فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد: چاپ اسکناس‌هاي درشت بايد در شرايط ثبات اقتصادي باشد تا از تورم و کاهش ارزش پول ملي کشور جلوگيري شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: اسکناس ، درشت ، ثبات ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.