سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسافران نوروزی آماده ارائه خدمات فرهنگی منطقه 4 نباشند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: در ایام نوروز برنامه های ویژه ای برای مسافرانی که از بزرگراه شهید بابایی وارد تهران می شوند در نظر گرفته شده است

 سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبر نگاران ضمن بیان این مطلب ، با اشاره به اینکه در آستانه نوروز ویژه برنامه های متنوعی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
 افزود: به منظور استقبال از مسافران نوروزی و فراهم کردن ساعات خوش برای خانواده ها بویژه کودکان و نوجوانان ، تمهیدات ویژه ای در ورودی بزرگراه شهید بابایی بعد از خروجی آزاد راه  پردیس در نظر گرفته خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد : در این طرح 14 روزه که از 29 اسفند ماه جاری آغاز و تا 14 فروردین سال 92 ادامه خواهد داشت ، مجموعه فرهنگی ، تفریحی و خدماتی استقبال از مسافران نوروزی در فضایی به مساحت 3500 متر مربع برای مسافران جانمایی شده است تا ضمن پذیرایی و توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی ، نیازهای ضروری مسافران در این مکان تفریحی و خدماتی تأمین شود.
زمانی تصریح کرد: در این راستا به منظور معرفی مکان های زیارتی ، تفریحی و تاریخی شهر تهران ، نقشه تهران و ایرانگردی شامل نقشه های چاپی آماده شده و در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 اظهار داشت در این فضای 3500 متر مربعی ضمن برپایی غرفه های نقاشی موسیقی شاد و سنتی ، ایستگاه دائمی ورزشی و سلامت شامل ست های ورزشی ئ میزهای پینگ پنگ از دیگر برنامه های شهرداری منطقه 4 در نوروز 92 خواهد بود.
در ادامه حسن کریمیان شهردار منطقه 4 با اشاره به سایر امکانات رفاهی در این مکان  تفریحی تأکید کرد:نصب آلاچیق ، ایجاد فضای آبخوری ، سرویس های بهداشتی ، چکاب پزشکی رایگان و سالن غذا خوری کاملا بهداشتی از دیگر امکانات این مجموعه تفریحی است .
وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات علمی ، ارایه خدمات آی تی ، برپایی نمایشگاه عکس ، تعبیه مکان شارژ موبایل و ... از دیگر اقداماتی است که در این ایستگاه فرهنگی و اجتماعی و ورزشی برای مسافران پیش بینی شده است. /رج
برچسب ها: مسافر ، نوروز ، ایام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.