معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: اولین دوره داوری جشنواره مشکات منطقه 4 با ارسال 7520 اثر از شهروندان منطقه آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ،سمانه زمانی گرمسیری با بیان این مطلب گفت: مجموعه جشنواره مشکات (مهارت های شهروندی کانون های آموزشی تهران)با هدف نمونه سازی و الگوسازی فعالیتهای آموزشی و ترویجی شهروندی، رونق بخشی و نشاط آفرینی در فضای آموزش شهروندی ، تقویت و گسترش انگیزه های مشارکت جویی در میان شهروندان و معرفی ظرفیت ها و توانایی های علمی  و شهروندان محله ای شهر در محلات منطقه  آغاز شد.
 
وی افزود: محورهای جشنواره شامل حمل و نقل و ترافیک شهری،محیط زیست شهر،ایمنی شهری، زیباسازی و مبلمان شهری ،حقوق و تکالیف شهروندی،دفع زباله و پسماند است.رشته ها و قالب های آثار در دو بخش کلی آفرینش آثار و محصولات آموزشی شامل نقاشی،عکاسی ، شعر،طراحی ،نمایشنامه کوتاه،پیام کوتاه،نماهنگ،انیمیشن،داستان نویسی، وبلاگ نویسی و فعالیتهای کارگاهی ، میدانی و تولید خدمات شامل پژوهش برگزیده، آموزش محور منتخب نشریه آموزشی محله ای ،کارگاه و کلاس آموزشی ، تئاتر آموزشی و... است.
 
زمانی در ادامه با اشاره به زمان داوری آثار گفت: مهلت جمع آوری آثار سی بهمن ماه به اتمام رسید و داوری آثار در هر روز با حضور دو داور از سازمان و اداره مربوطه محور و داور هنری در ساختمان معاونت امور فرهنگی و اجتماعی در حال برگزاری است.
 
گفتنی است تعداد 7520 اثر ثبت شده در دو رده سنی کودک و بزرگسال از چهارشنبه 8 الی 23 اسفند داوری خواهد شد./ز
برچسب ها: شهرداری ، مشکات ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار