سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان کابل های برق روانه زندان شدند

سارقان کابل های برق روز گذشته توسط پلیس شهریار دستگیر شدند.

سرهنگ خدادادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: یک فقره پرونده سرقت کابل برق و ورود به عنف منزل به پلیس آگاهی غرب استان تهران با ارجاع و شاکی به همراه دو متهم به نام های کریم و نادر از کلانتری 13 امیریه به پلیس آگاهی معرفی شدند.

وی افزود: در بازجویی های پلیس یکی از متهمان با اعتراف به جرم خود بیان داشت با استفاده از یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به سرقت کابل های برق در شهرستان شهریار و ملارد می کردیم که در آخرین سرقت منزل در شهرک امریه دو دستگاه گوشی تلف همراه در داخل خودرو جای گذاشته و از محل متواری شدیم.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در ادامه بیان داشت: گوشی های تلفن همراه بر جای مانده در صحنه سرقت، سرنخ تازه ای برای پلیس شد و با استفاده از آن یکی از همدستان سارقان به نام محمد دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهمان با اعتراف به جرم خود اذعان داشتند در شب حادثه پس از سرقت کابل برق هوایی در امریه مورد ظن ماموران گشت کلانتری واقع شده و با فرار در یک کوچه بن بست گیر افتادند و با زور سلاح سرد و قصد ورود به خانه یکی از ساکنان را داشتند که با سر و صدای صاحب خانه و کمک همسایگان خودرو را در کوچه رها و فرار کردند.

متهمان در بازجویی های پلیس به 9 فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت اعتراف و با قرار قانونی روانه زندان شدند./ف

برچسب ها: برق ، سارق ، شهریار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.