سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه اطلاعات قیمتی ایران خودرو و سایپا به شورای رقابت

دو شرکت ایران خودرو و سایپا از ارائه آنالیز قیمت انواع محصولات خود به شورای رقابت خبر دادند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،احمد نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان با اشاره به پایان مهلت خودروسازان برای ارایه اطلاعات قیمتی خود به شورای رقابت در روز سه شنبه هفته جاری، اظهار داشت: مطابق نامه دریافتی از شورای رقابت، به تمامی خودروسازان اعم از خصوصی و عمومی اعلام شده است که اطلاعات مورد نیاز این شورا را ارایه دهند.
برهمین اساس، معاونان سایپا و ایران خودرو امروز از ارسال آنالیز قیمت انواع محصولات خود به شورای رقابت خبر دادند.
البته خودروسازان خصوصی نیز در پی نهایی کردن جدول آنالیز قیمتی خود برای ارائه به شورای رقابت هستند و به گفته نعمت بخش تا فردا تمامی مستندات خودروسازان به شورای رقابت ارائه خواهد شد.
بر اساس این گزارش مدیرعامل ایران خودرو در جلسه دیروز کارگروه حمایت از تولید که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت که قیمت محصولات این گروه خودروسازی بین یک تا سه میلیون تومان کاهش خواهد یافت.
همچنین گروه خودروسازی سایپا هم قول داده است که قیمت محصولات خود را کاهش دهد.
در همین ارتباط پژویان رئیس شورای ملی رقابت اظهار داشت: در جلساتی با خودروسازان و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت تأکید کردیم اطلاعات و درخواست‌های خودروسازان در اختیار ما قرار گیرد و بحث و بررسی را درباره دستورالعمل تعیین قیمت خودرو آغاز و به زودی نهایی کنیم.
پژویان افزود: به محض اینکه اطلاعات مورد انتظار و درخواست خودروسازان برسد، اقدامات خود را آغاز می کنیم و تعیین قیمت مطلوب و بهینه در چنین فضای انحصاری مد نظر ماست و تمایل داریم هر چه سریع تر به نتیجه برسیم.
وی خاطرنشان کرد:تلاش خواهیم کرد این دستورالعمل تا پایان سال نهایی و ابلاغ شود.

برچسب ها: ایران خودرو ، سایپا ، قیمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.