سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگردان "اینجا شهری دیگر است":

خانه سینما با شعارهای عوام فریبانه تنها ماهیت منحرف کننده خواهد داشت

احمد گرشاسبي گفت: خانه سینما با باند بازی ها و شعارهای عوام فریبانه تنها ماهیت منحرف کننده و غیرقابل اعتماد خواهد داشت.

احمدرضا گرشاسبی، کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص بازگشایی مجدد خانه سینما گفت: با توجه به بی اطلاعی از روند جدید خانه سینما تنها باید امیدوار باشیم که این نهاد به صورت صنفی از حقوق صنفی فیلم سازان دفاع کند.
وی ادامه داد: خانه سینما باید در چارچوب قوانین و به دور از هر گونه تبلیغات صنفی صورت گیرد چرا که سینما به یک نهاد صنفی و قانونی نیاز دارد.
گرشاسبی با اشاره به نیازمندی به سازمانی غیر دولتی، عنوان کرد: خانه سینما با باند بازی ها، جناحی بودن و مسائل سیاسی فایده ای نخواهد داشت و با شعارهای ظاهری و عوام فریبانه تنها ماهیت منحرف و غیر قابل اعتماد خواهد داشت.
وی ادامه داد: قوانین و مقررات راه را برای هرگونه سوء استفاده ای دشوار می کند که در صورت درست بودن اساسنامه جدید مشکلی برای بازگشایی نخواهد بود.
گرشاسبی در ادامه در خصوص پسوند جمهوری اسلامی به خانه سینما اظهار داشت: پیشنهاد برای گذاشتن این پسوند در کنار خانه سینما شاید به جهت پیرو چارچوب قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی بودن، اما نکته مهم تر در خانه سینما انجام فعالیت صنفی به دور از تصمیم گیری های دولتی است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.