سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشنامه خوانی "دو و نیم" با نقش خوانی "شیرین بینا" در برج میلاد

کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر ایران با همکاری برج میلاد نمایشنامه خوانی دو و نیم را اجرا می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران به منظور خوانش آثار نمایشنامه نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایشنامه نویسی حرفه ای در روزهای دوشنبه هر هفته اسفندماه 91  با همکاری برج میلاد نشست های نمایشنامه خوانی برگزار می کند.
طبقه گفته نایب رئیس و سخنگوی کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران، بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، نخستین جلسه نمایشنامه خوانی این کانون دوشنبه، 14 اسفندماه، در دو نوبت 17 و 18:30 در سالن برج میلاد با خوانش نمایشنامه "دو و نیم" نوشته علی اصغری و کارگردانی  زری کریمی اجرا می شود.
این نمایشنامه خوانی ها به صورت بلیت فروشی برگزار می شود و قیمت هر بلیت  5000 تومان است و علاقه مندان می توانند نیم ساعت قبل از اجرا بلیت های خود را از گیشه این سالن تهیه کنند  و برای اطلاعات بیشتر درباره فروش بلیت با شماره 8585 تماس بگیرند.
در نمایشنامه خوانی "دو و نیم" شیرین بینا، مجید آقاکریمی، رضا حسنی، علی سرور، سعید شریف، پریسا صنیعی، محمدرضا علیمردانی، هادی کاظمی و زری کریمی نقش خوانی می کنند.
کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر، علاوه بر نمایشنامه خوانی های هفتگی، نمایشنامه خوانی های فردا را به صورت یک هفته در میان از ابتدای فصل زمستان در تالار اجتماعات خانه تئاتر آغاز کرده که اختصاص به از آثار نمایشنامه نویسان جوان دارد و تاکنون پنج نمایشنامه در  این بخش از نمایشنامه خوانی ها مورد خوانش و نقد وبررسی قرار گرفته است.  
گفتنی است نمایشنامه خوانی "دو و نیم" کاری از گروه تئاتر "مثلث" است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.