سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پول ؛ اهرم اصلي فضاي سياسي فاسد غرب

روزنامه نگار آمريکايي تصريح کرد پول، موتور اصلي فضاي سياسي فاسد غرب است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تي وي ؛ استفن لندمن در گفتگو با اين شبکه گفت:«نفت همواره براي آمريکا مهم بوده است. نفت در گذشته براي چرخاندن اقتصاد آمريکا به اندازه حالا مهم بود. افرادي همانند راکفلر که تاجري بيرحم بود و رقباي خودش را از گردونه فعاليت اقتصادي بيرون مي راند از ديرباز بر اين حوزه نفتي کنترل پيدا کردند و در اين زمينه به قدرت انحصاري رسيدند. آنچه در اين ميان مهم است نوع نظام حاکم بر آمريکا و اروپا است. در آمريکا و کشورهاي اروپايي که مدعي داشتن بهترين نظام دموکراسي هستند با پول مي توان هرکاري انجام داد.

افراد ثروتمند در اين کشورها هرکاري که مي خواهند انجام مي دهند زيرا سياستمداران را مي خرند و برخي مواقع خودشان سياستمدار مي شوند و کارهايي مي کنند که به نفع منافع اقتصادي خودشان باشد. در واقع، نوعي ائتلاف ميان ثروتمندان و دولتمردان آمريکايي وجود داردکه نتيجه آن نابودي آمريکا است. به همين صورت کشورهاي اروپايي و بسياري از کشورهاي ديگر نابود مي شوند. اين ائتلاف نامقدس سبب تقويت هر دو سوي اين ائتلاف مي شود.

نظام حاکم بر اروپا و آمريکا به اين صورت است. سياستمداران فاسد با مديران فاسد شرکتهاي بزرگ رابطه بسيار نزديکي دارند و به گونه اي فعاليت مي کنند که به نفع همديگر است. اين افراد فاسد از اين طريق، ثروت به دست مي آورند. فضاي سياسي و اقتصادي آمريکا به گونه اي است که روز به روز ضعيف تر مي شود. آمريکا نمي تواند به وضع کنوني ادامه بدهد. ادامه اين وضع که به ورشکستگي کشور منجر مي شود امکان پذير نيست. اين وضع به سقوط آمريکا منجر مي شود.


                              آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: پول ، قدرت ، غرب ، فاسد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.