سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نگاه‌ ایران به توسعه همکاری اقتصادی با هند مثبت است ، مستند "موج" ابعاد پرونده سه هزار ميلياردي را بررسي مي‌کند ، استقبال احمدي‌نژاد از رئيس‌جمهور پاكستان در پاستور و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

طرف‌هاي غربي سعی کردند به دیدگاه ما نزدیک شوند/ برای جلب اعتماد ملت ایران باید تحريم‌ها لغو شود



 دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان گفت: طرف‌هاي غربي سعی کردند به دیدگاه ما نزدیک شوند اگر این راهبرد راهبرد اصلی در نظر گرفته شود و براساس این راهبرد رفتار کنند، می‌تواند راهبرد درستی باشد.

اختلاس ميلياردي در اداره راه و شهرسازي گلستان/ بازداشت 6 نفر تا به امروز
 دادستان عمومي و انقلاب مرکزي استان گلستان گفت: طي بررسي‌هاي انجام شده در پرونده مفسدين مالي و اقتصادي اداره راه و شهرسازي استان گلستان تاکنون 6 نفر بازداشت شده‌اند.

استقبال احمدي‌نژاد از رئيس‌جمهور پاكستان در پاستور

"آصف‌علي زرداري" رئيس‌جمهور پاكستان كه به منظور انجام سفري دو روزه و ديدار با مقامات بلند پايه كشورمان، به تهران سفر كرده، در نهاد رياست جمهوري مورد استقبال رييس جمهوري اسلامي ايران قرار گرفت.

گزینه نهایی "جبهه پیروان" مورد حمایت جامعه نمایندگان ادوار است

 سخنگوی جامعه نمایندگان ادوار گفت: جبهه پیروان بر سر هر يک از افراد مورد نظر خود (آل اسحاق، متکی، باهنر) به جمع بندی نهایی برسد، جامعه نمایندگان ادوار از آن گزینه حمایت می‌کند.

هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند به انقلاب آسیب بزند
 فرمانده کل سپاه گفت: باید بدانیم همه دستاوردهای عظیم نظام، حاصل خون پاک شهدا است که نهال انقلاب را آبیاری کرده و امروز هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند به آن آسیب بزند.

مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله خوشوقت در قم برگزار می‌شود
 مراسم بزرگداشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله حاج شیخ عزیزالله خوشوقت‌(ره)، از سوی نهادهای حوزوی، در قم برگزار می‌شود.

در مقابل دشمن حالت انفعالی نداشته باشیم
 آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد انحراف در مهدویت، گفتند: نباید در برابر دشمنان حالت انفعالی داشته باشیم و تنها به دفاع بسنده کنیم.

همان چيزي که دولت از ما مي‌خواهد را گزارش مي‌دهيم / انعكاس اخبار دروغ در بسياري از اوقات + فيلم




در تازه‌ترين رسوايي‌ شبکه سلطنتي بي‌بي‌سي فارسي، کارکنان اين بنگاه ضد ايراني اذعان کردند که بسياري از خبرهاي آن‌ها راست نبوده و هرچه دولت انگليس از آن‌ها بخواهد را منتشر مي‌کنند.

نگاه‌ ایران به توسعه همکاری اقتصادی با هند مثبت است
 رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی هند با اشاره به وجود زمینه‌های فراوان همکاری دو کشور به‌خصوص در زمینه انرژی گفت: ایران و هند می‌توانند در زمینه دارو، محصولات کشاورزی و دامی و نیز های‌تک با یکدیگر همکاری کنند.

ترور 2 ايراني بي‌گناه در 9 اسفند ماه
گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

مذاکرات مثبت بود اما تا رسیدن به نتیجه نهایی زمان زیادی باقی است

 ایران پس از مذاکرات آلماتی بیانیه ای صادر و در آن تاکید کرد که این مذاکرات به دلیل تعدیل مواضع طرف مقابل مثبت بوده ولی هنوز تا رسیدن به نتیجه نهایی زمان زیادی باقی است.

مستند "موج" ابعاد پرونده سه هزار ميلياردي را بررسي مي‌کند

امشب شبکه يک سيما مستند "موج" را براي بررسي جهت‌گيري‌هاي رسانه‌هاي دوگانه و متناقض رسانه‌هاي بيگانه در مورد پرونده سه هزار ميلياردي پخش مي‌کند.


استقبال احمدي‌نژاد از رئيس‌جمهور پاكستان در پاستور



"آصف‌علي زرداري" رئيس‌جمهور پاكستان كه به منظور انجام سفري دو روزه و ديدار با مقامات بلند پايه كشورمان، به تهران سفر كرده، در نهاد رياست جمهوري مورد استقبال رييس جمهوري اسلامي ايران قرار گرفت.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.