سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاي ايمني هوانوردي در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره)‌

مديركل فرودگاه بين المللي امام خميني (ره)‌ دستورالعمل مديريت خطر حيات وحش فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) جهت اجرا ، ابلاغ كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل فرودگاه امام خميني (ره)‌، محمد سعيد شرفي معاون عمليات هوانوردي اين فرودگاه با اعلام اين خبر گفت : با توجه به تاثير حيات وحش برفعاليت هاي هوانوردي در فرودگاه و مخاطرات ناشي از برخورد پرندگان و يا حيوانات با پروازهاي ورودي و خروجي اطراف فرودگاه، دستورالعمل (حيات وحش فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) با هدف كاهش خطرات)، ارتقاي ايمني و حفاظت از گونه هاي كمياب جانوري است.
وي اضافه كرد : اين دستور العمل كه با همت و تلاش دفتر ايمني و استاندارد و اداره ايمني و آتش نشاني فرودگاهي تهيه و تدوين شده پس از اخذ مجوز هاي لازم و پس از تاييد توسط مهندس مرتضي دهقان مديركل فرودگاه جهت اجرا به كليه واحد هاي ذيربط ابلاغ شد.
شرفي با بيان اينكه ، ارزيابي خطرات و پايش حيات وحش در محدوده فرودگاه و اطراف آن، يكي از روشهاي اجراي در اين دستورالعمل است ، افزود: كنترل پرندگان و حيوانات و از بين بردن جانوران بعنوان آخرين راه حل مقابله با خطرات ياد شده در دستور كار قرار گرفت.

وي همچنين خاطر نشان كرد: از مهمترين ويژگي هاي اين دستورالعمل مي توان به الزام ايجاد پايگاه داده به منظور پايش روند رشد و تغييرات در حيات وحش فرودگاه واطراف آن و ارائه راهكارهاي پيشگيرانه جهت مقابله با مخاطرات پروازي و ارتقاي ايمني در فرودگاه، اشاره كرد.
برچسب ها: فرودگاه ، حیات وحش ، ایمنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.