سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

جوان‌گرایی از ویژگی‌های خاص تشکل‌ها در زمان ریاست جدید دانشگاه آزاد

"دبیر اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی "گفت: جوان بودن و انرژی زیاد در میان کادر دبیرخانه تشکل‌ها که نقش نظارتی بر فعالیت جنبش دانشجویی دارد از ویژگی‌های خاص تغییر یافته در زمان ریاست فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی است.

"علی بازگیر" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با فعالیت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در زمان ریاست فرهاد دانشجو اظهار داشت: بعد از گذشت یک سال از ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهد تغییرات اساسی در نحوه فعالیت‌های دانشجویان بوده‌ایم.

وی با اشاره به ویژگی‌های فعالیت تشکل‌‌های دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: جوان بودن و انرژی زیاد در میان کادر دبیرخانه تشکل‌ها که نقش نظارتی بر فعالیت جنبش دانشجویی دارد از ویژگی‌های خاص تغییر یافته در زمان ریاست "فرهاد دانشجو" در دانشگا آزاد اسلامی است.

این فعال دانشجویی بیان داشت: فاصله سنی زیاد، نوع تفکر و دغدغه فکری میان مسئولان و دانشجویان در زمان ریاست "جاسبی" از نکات منفی قابل ذکر است که در این یک سال اخیر با ریاست جدید بهبود قابل توجهی یافته است.

دبیر اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: روند کاری و فعالیت تشکل‌های مختلف دانشجویی در این یک سال بسیار بهتر و شاداب‌تر شده و شاهد انتقاد، تقدیر دانشجویان از مسئولان کشوری، برگزاری گرده‌همایی‌ها و همایش‌های مختلف و انتشار نشریات دانشجویی بوده‌ایم.

بازگیر افزود: فعالیت تشکل‌ها به سمتی در حال پیش‌روی است که فضای انتقادی در آن در حال حاکم شدن است و به راحتی با آرامشی که مسئولان دانشگاهی به دانشجویان القاء کرده‌اند به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای انتقادهایی را از مسئولان کشوری در چارچوب قانون می‌کنند.

دبیر اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی ابرز داشت: با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 92 انتظار می‌رود که نحوه فعالیت و تاثیرگذاری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بدون حمایت از شخص خاصی و با هدف مشارکت حداکثری پیش رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.