سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام به گام تا بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

معاونت فرهنگی وزارت ارشاد: هشت تا بیست و چهار اسفند؛ مهلت ثبت نام ناشران الکترونیک

علي اسماعيلي گفت: ناشران الکترونیک از تاریخ هشتم تا بیست و چهارم اسفند ماه سال جاری، برای حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به تشکل های مربوطه مراجعه کنند.

علی اسماعیلی، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اختصاص تاریخ هشتم تا بیست و چهارم اسفند ماه سال جاری به ثبت نام ناشران الکترونیکی برای حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود: سال گذشته در نمایشگاه بیست و پنجم پژوهشی در حوزه نشر الکترونیک انجام دادیم، امسال آن پژوهش را به کمیته نشر الکترونیک تبدیل کردیم.

وی گفت: از اهداف تشکیل کمیته نشر الکترونیک می توان به آشنایی هر چه بیشتر مردم با نشر الکترونیک، افزایش حضور ناشران الکترونیک در حوزه نشر الکترونیک کتاب و شناخت هر چه بیشتر آن ها از این حوزه و استفاده از همه ظرفیت های موجود در حوزه نشر الکترونیک اشاره کرد.

به گفته معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معرفی نشر الکترونیک و قرار دادن آخرین دستاورد های آن در معرض دید عموم از اهداف دیگر تشکیل کمیته نشر الکترونیک به حساب می آید.

اسماعیلی اظهار داشت: از طریق فعالیت کمیته نشر الکترونیک می توان شناخت کافی از ناشران الکترونیک فعال در حوزه های ibook و ebook پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: تشکل اتحادیه تعاونی ناشران مسئولیت ثبت نام ناشران الکترونیک مایل به حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را بر عهده گرفته است./ي2
برچسب ها: اسماعیلی ، نمایشگاه ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.