سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انیمیشن " این جوری بهتره " در مرحله نگارش

انیمیشن "این جوری بهتره" به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا و کارگردانی شیوا ممتحن در مرحله تحقیق، نگارش و پیش تولید است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، آبتین قهرمان داستان های "این جوری بهتره" پسر بچه ای دبستانی است که مسائل زندگی روزمره اش را با دیدی متفاوت می بیند. او می‌تواند برای جوابگویی به سوال هایش جواب های مختلف و متفاوتی را در ذهن خود خلق کند  و در نهایت این خلاقیت  ذهنی اوست که او را به سمت جواب بهتر راهنمایی می کند.
در پس زمینۀ داستان ها نکات آموزشی برای ردۀ سنی دبستان پیش بینی شده است و کارگاه فیلمنامه نویسی اورند نویسندگی کار را بر عهده دارد.
بر اساس اين گزارش؛  در حال حاضر یک قسمت از این مجموعه تولید شده که با شرکت در چندین جشنواره توانسته است، توجه مخاطبین را به سمت خود جلب کند.
از جمله عوامل این مجموعه 26 قسمتی می توان به  انیماتور : زیبا مرشدلو و افسانه ریاضی به عنوان انیماتور ، صداپیشه : شیدا شریفی، آهنگساز : آرش ممتحن، گروه نویسندگان : غلامحسن احمدی و آرش خدایاری و سرپرستی تولید : سیما ممتحن اشاره کرد.
گفتنی است؛ داستان های " این جوری بهتره " برای بچه های دبستانی طراحی شده و منطق پیشبرندۀ داستان‌ها منطق  یک کودک است و داستان با تصورات هیجان انگیز یک کودک پیش می رود تا جایی که می‌تواند ارتباط خود را با کودک به عنوان مخاطب اثر تا آخر حفظ کند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.