سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توليد نياز به شناسايي بازار دارد

يک فعال اقتصادي گفت: بسياري از واحدهاي توليدي بدون تحقيقات و شناسايي بازار قدم در راه توليد مي‌گذارند و اين امر نتيجه‌اي جزء ضرر براي آنها را به دنبال نخواهد داشت.

شرفي عضو اتاق بازرگاني شيراز در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بخش اعظمي از واحدهاي توليدي براساس مطالعه‌ي کوتاه مدتي که از وضعيت بازار داشته قدم در راه توليد گذاشته‌اند.
 
وي افزود: اين واحدهاي توليدي معمولا در چرخه‌ي توزيع محصولات خود دچار مشکل مي‌شوند که اين از نبود اهداف پيش بيني ناشي مي‌شود.

شرفي در ادامه تصريح کرد: حوزه مطالعاتي بسيار کم و عدم تلاش براي شناخت بازار و رقبا بر اين موضوع دامن زده است، اين فعال اظهار داشت: يکي از صنعت‌هاي اساسس در توليد عدم شناسايي سلايق و سقف نياز جامعه است.

شرفي گفت: تا به امروز واحدهاي توليدي در جهت شناسايي موارد فوق قدم‌هاي موثري برنداشته‌اند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: توليد بدون تحقيق و مطالعه نتيجه‌اي جز ضرر براي واحد توليدي به دنبال نخواهد داشت./عب
برچسب ها: تولید ، سلایق ، مطالعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.