مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اعلام کرد: موضوعات مطرح شده درخصوص تخلفات مالی در مجموعه‌های بازرگانی پتروشیمی هیچ‌گونه ارتباطی با ساتا ندارد و این سازمان در بازار سرمایه به فعالیت‌های سالم اقتصادی مشغول است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اخبار مندرج در برخی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و سایت‌های خبری مبنی بر ارتباط این سازمان با رخدادهای اخیر در حوزه صادرات پتروشیمی را رد و اعلام کرد: موضوعات مطرح شده درخصوص تخلفات مالی در مجموعه‌های بازرگانی پتروشیمی هیچ‌گونه ارتباطی با ساتا ندارد و این سازمان در بازار سرمایه به فعالیت‌های سالم اقتصادی مشغول است.

این مدیریت افزود: نقش‌آفرینی ساتا(سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح) به عنوان یکی از قدرتمندترین و سالمترین سازمان‌های اقتصادی کشور و رشد مستمر و روز‌افزون سود شرکت‌های پتروشیمی گروه ساتا در سالهای اخیر در کنار رشد شاخص قیمت سهام آنها بیانگر عملکرد این مجموعه خوشنام در حوزه تولید و بازرگانی است.

مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی ساتا با اشاره به اینکه فعالیت‌های حمایتی ساتا همچنان در بازار سرمایه ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: بازداشت یکی از مدیران مرتبط با صادرات پتروشیمی مربوط به دوران تصدی وی در شرکت بازرگانی پتروشیمی (pcc) بوده و هیچ ارتباطی با این سازمان ندارد.
ساتا در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، به حضور مؤثر در بازار سرمایه برای افزایش اشتغال، رشد اقتصادی کشور و ارتقاء سطح معیشت و توانمندسازی بازنشستگان عزیز نیروهای مسلح اهتمام داشته و در کنار همه دلسوزان به انقلاب اسلامی و نظام برای تحقق فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) خواهد کوشید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار