سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلمی که دیشب جایزه های "بدترین " را با 7 تمشک طلایی درو کرد! /تصاویر

فیلم خون‌آشامی «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم - قسمت 2» برنده هفت جایزه تمشک طلایی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، فیلم خون‌آشامی «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم - قسمت 2» برنده هفت جایزه تمشک طلایی شد.

 برندگان سی و سومین دوره جوایز سالانه تمشک طلایی که نوعی شوخی با جوایز اسکار است و هر سال به بدترین‌های دنیای سینما اعطا می‌شود، شنبه شب (بامداد یک شنبه  به وقت ایران)، یک روز پیش از برگزاری جوایز اسکار معرفی شدند.

«ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم - قسمت 2» که در تمام بخش‌ها نامزد دریافت جوایز تمشک طلایی بود و به لطف دو نامزدی در بخش بدترین زوج سینمایی، در مجموع در 11 مورد بخت دریافت این جوایز را داشت، در نهایت در هفت بخش بدترین فیلم، بدترین کارگردان (بیل کاندون)، بدترین بازیگر زن (کریستن استیوارت)، بدترین بازیگر مرد مکمل (تیلور لاتنر)، بدترین گروه بازیگری، بدترین بازسازی، پیش‌درآمد یا دنباله و بدترین زوج سینمایی (مکنزی فوی و تیلور لاتنر) برنده جایزه شد.


آدام سندلر برای کمدی «به این بچه افتخار می‌کنم» بدترین بازیگر مرد معرفی شد. او پارسال هم برای «جک و جیل» این جایزه را دریافت کرد (این فیلم سال 2012 درمجموع 10 جایزه تمشک طلایی گرفت).

سری فیلم‌های «گرگ و میش» در سال‌های اخیر در میان نامزدهای جوایز تمشک حضوری برجسته داشتند، اما تا پیش از این در بخش‌های اصلی پیروز نشده بودند.

رای‌دهندگان جوایز تمشک طلایی به شوخی گفتند آخرین فیلم «ارباب حلقه‌ها» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد. برای همین آنها منتظر بودند که آخرین فیلم «گرگ و میش» ساخته شود تا جایزه اصلی خود را به آن بدهند!


بنیاد تمشک طلایی سال 1980 راه‌اندازی شد و اکنون بیش از 600 عضو در ایالات آمریکا و ده‌ها کشور دیگر دارد. سیلوستر استالونه با 30 بار نامزدی و 10 جایزه رکورددار جوایز تمشک طلایی است.










منبع: خبرآنلاین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.