سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودارزیابی، مهمترین اثر جایزه تعالی سازمانی است

رييس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران با بیان اینکه تعالی سازمانی به معنای رعایت حقوق ذینفعان است گفت: رضایت شغلی کارکنان، موجب تعالی بنگاه می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا شافعی امروز در دهمین همایش تعالی سازمانی افزود: تاثیر مهم اعطای جایزه تعالی سازمانی این است که خود سازمان های صنعتی و غیر صنعتی خود را ارزیابی می کنند.

وی ادامه داد: خود ارزیابی، در 4 حوزه مهم استراتژی، عالی نیروی انسانی، رهبری و تکنولوژی صورت می گیرد و ارتقای سازمان های تولیدی و غیرتولیدی در این 4 حوزه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

شافعی افزود: دربین حوزه های یادشده، عامل نیروی انسانی اعم از رهبری، مهندسین و شاغلین و کارکنان اگر مورد توجه جدی مدیریت هر سازمانی باشد تک تک افراد سازمان موجب ارتقا خواهند بود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت حقوق دولت گفت: دولت وظیفه دارد خدمات زیربنایی و غیر زیربنایی ارائه کند و این امر با پرداخت مالیات امکان پذیر است که اگر بنگاه ها مالیات خود را پرداخت نکنند، دولت نیز نمی تواند خدمات لازم را ارائه کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  افزود: رعایت حقوق بانکها و  بازپرداخت به موقع تعهدات و رعایت استانداردهای کمی و کیفی محصولات و خدمات بنگاه ها و سازمانها از شرایط اساسی تعالی بنگاهها به شمار می رود.

لازم به ذکر است دهمین همایش تعالی سازمانی صبح امروز در محل سالن همایشهای صداوسیما با معرفی شرکتهای برگزیده کشور برگزار شد./س
برچسب ها: ارزیابی ، تعالی ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.