سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاوتي بين بسته بندي در بازار داخلي و صادراتي قائل نشويم

تفاوت قائل شدن بين بسته بندي در بازارهاي داخلي و صادراتي، اجحاف در حق مصرف کننده است.

رضايي عضو شوراي سياستگذاري صنعت چاپ و بسته بندي ايران، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: سرمايه گذاري هاي مناسبي در زمينه صنعت چاپ شده، به طوريکه امروز اين صنعت کشور در دنيا حرفي براي گفتن دارد.
وي اظهار داشت: صنعت چاپ و بسته بندي کشور نه تنها براي بازار داخلي بلکه براي کشورهاي همسايه به خصوص عراق، افغانستان و همچنين براي کشورهاي CIS کار چاپ مي کند.
رضايي در ادامه تصريح کرد: صنعت چاپ کشور با کشورهاي پيشرفته رقابت تنگاتنگ دارد.
وي گفت: صنعت چاپ در بخش مواداوليه با مشکلات زيادي روبروست، چرا که بخش پليمر در اين صنعت بيشتر به صورت انحصاري درآمده است.
رضايي افزود: در دنياي رقابتي امروز حضور پررنگ توليدات کشور با بسته بندي مناسب در بازارهاي داخلي، نتيجه اي جز صادرات موفق را نخواهد داشت.
وي در پايان خاطرنشان کرد: فلسفه بسته بندي داخلي و صادراتي در هيچ جاي دنيا متفاوت نسبت به بسته بندي جذاب و ايده آل متعلق به تمام بازارهاست، چه داخلي و چه خارجي فرقي نمي کند./س
برچسب ها: بازار ، داخلی ، صادراتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.