سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آگاهي،شرط اول براي يک ازدواج موفق

شناخت و آگاهی از رفتارهای یکدیگر از مهمترین و ضروری ترین اقدام ها قبل از ازدواج است.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران و به نقل از مدیکال هلث نیوز، انسان عجیب ترین موجود در جهان هستی است و شاید شناخت و آگاهی کامل از انسان خروج از عهده آدمی باشد اما می‌توان تا حدودی از رفتار های او آگاهی یافت.
بررسی ها نشان میدهند دو جوانی که می‌خواهند با یکدیگر زندگی کنند باید تمام جوانب زندگی را بررسی نمايند تمام پستی بلندی های زندگی را ارزشیابی کنند و این توان و باور را در خود ایجاد کنند که می‌خواهند عمری و با تمام سختی ها و آسانی ها در کنار هم زندگی کنند.

گفتنی است قبل از ازدواج عواطف و احساسات راه دیدن درست و صحیح را برانسان ها می بندد و امکان کافی برای انسان ها ایجاد نمي شود که از هویت های حقیقی یکدیگر مطلع شوند.

برای ازدواج شناخت بدون تجربه کافی نیست جوان ها باید با بزرگترها مشورت کنند و راه های پرپیچ و خم زندگی را از آن ها جستجو نمايند.

تمام طلاق و شکست های امروزی ناشی از نداشتن آگاهی کافی در مورد یکدیگر است ازدواج هایی که با آگاهی و مشورت دیگران و بدون عشق و  احساسات انجام میگیرد غالباً دوام و ماندگاری بیشتری دارند شناخت باید بر مبنای آگاهی از روحیات دو طرف باشند دو طرف باید یکی را مانند خود انتخاب کند دو طرف بايد شیوه و سطح زندگی تا حدودی یکسان داشته باشند.
نکته: فرهنگ و سطح اجتماعی دو طرف باید تا حدود 80 درصد شبیه به هم باشند تا ازدواج دوام  داشته باشد.
برچسب ها: شناخت ، زندگی ، ازدواج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.