سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکيد مالکي بر پيگيري بازداشت عاملان شعارهاي فتنه انگيز

نخست وزير عراق در ديدار با استانداران جنوب ومرکزي عراق برضرورت تحت پيگرد قرار دادن عاملان شعارهاي فتنه انگيز در عراق تاکيد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ نوري مالکي امروز در صدر هياتي بلندپايه راهي استان بصره در جنوب عراق شد و با مقام هاي عالي 10 استان جنوبي و مرکزي عراق ديدار کرد. 

نخست وزير عراق در اين ديدار که با ادامه تظاهراتهاي سه استان سني نشين الانبار ، صلاح الدين و نينوا همزماني داشته است، بر ضرورت حفظ وحدت ملي ميان عراقي ها تاکيد کرد و ملت را به زدودن شعارهاي فتنه انگيزانه که هر لحظه ممکن است جنگ داخلي را به دنبال داشته باشد بر حذر داشت. 

مالکي گفت : شعارهاي فتنه انگيز برخي گردانندگان تظاهرات ها و همچنين شعارهاي فرقه جويانه برخي سياستمداران که در حين سفر انها به برخي کشورهاي عربي صورت ميگيرد ، به نفع ملت عراق نيست و فقط به نفع کشورهايي است که خيرخواه عراق نيستند.

وي با اشاره به تلاش مسوولان دولتي براي حفظ ارامش و امنيت در چارچوب قانون اساسي از دستگاه هاي امنيتي ، قضايي و حتي مردم خواست با شعارهاي فتنه انگيزانه گردانندگان تظاهرات فرقه جويانه مقابله کنند. نوري مالکي اينگونه شعارها را در شرايط کنوني به عامل ريخته شدن خون هاي بيگناهان توصيف کرد و مقابله با انها را يک امر مهم خواند . 




                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: فتنه ، عامل ، مالکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.