سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کارشناس سياست خارجي:

اتحاديه اروپا نمي‌تواند حزب‌الله لبنان را تحريم کند

يک کارشناس سياست خارجي گفت: حزب‌الله لبنان جزئي از تشکيلات دفاعي فلسطين به حساب مي‌آيد و اتحاديه اروپا نمي‌تواند از آن به عنوان گروه خرابکار خارجي ياد کند به همين جهت در درون کشورهاي حوزه يورو اختلافات بسياري در اين رابطه وجود دارد.

جواد منصوري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به نشست وزراي خارجه کشورهاي عضو اتحاديه اروپا براي تحريم حزب‌الله لبنان، گفت: اتحاديه اروپا پس از شکل‌گيري بيداري اسلامي نسبت به تحولات منطقه نگران شده که بخش عمده آن منوط به قدرت‌گيري جبهه مقاومت است.
 
وي تصريح کرد: حزب‌الله لبنان در جريان بيداري اسلامي نقش بسيار موثري داشته به همين خاطر حساسيت‌هاي بين‌المللي بر عليه آن برانگيخته شده است.

منصوري با بيان اينکه جنگ‌هاي 33، 22 و 8روزه باعث شده که غربيان بر عليه حزب‌الله توطئه‌هاي فراواني انجام دهند، اظهار داشت: حزب‌الله لبنان جزئي از تشکيلات دفاعي فلسطين به حساب مي‌آيد و اتحاديه اروپا نمي‌تواند از آن به عنوان گروه خرابکار خارجي ياد کند به همين جهت در درون کشورهاي حوزه يورو اختلافات بسياري در اين رابطه وجود دارد.
 
اين کارشناس سياست خارجي در پايان با اشاره به اينکه برگزاري نشست اخير اتحاديه اروپا درباره تحريم حزب‌الله لبنان با فشار رژيم صهيونيستي و آمريکا انجام شده است، خاطرنشان کرد: تاثيرگذاري حزب‌الله در بيداري اسلامي و حمايت‌هاي بي‌دريغ از فلسطين باعث شده که مستکبران روز به روز بر آتش خشمشان نسبت به جبهه مقاومت افزوده شود به همين جهت با انواع و اقسام اقدامات سعي در تضعيف جبهه مقاومت دارند.
 
انتهاي پيام/ 

برچسب ها: اتحادیه ، اروپا ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.