اردبیل /

تحقق اقتصاد مقاومتی راهبرد شكست تحریم های دشمنان است

فرماندار كوثر گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی راهبردی كارساز برای شكست تحریم های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علیرضا حسینی افزود: امروز مسوولان شبانه روز در تلاش برای بستر سازی و رشد روز افزون نظام اسلامی در حوزه ها و عرصه های گوناگون هستند.

وی با بیان این كه انقلاب اسلامی هر سال مقاوم تر از سال های قبل می شود گفت: وجود تحریم ها دلیل بر این امر است كه انقلاب بر خواسته های خود پا برجاست و با پیشرفت های سال های اخیر در حوزه های مختلف توانستیم روح خود باوری را ایجاد كرده و بدون هیچ گونه وابستگی به استكبار بر روی پای خود بایستیم.

فرماندار كوثر افزود: كشور در شرایط تحریم اقتصادی قرار دارد و همه موظف هستند با پیروی از منویات و فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش و برنامه ریزی كنند.

حسینی اظهار كرد: تحقق اقتصاد مقاومتی همراه با تولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی راهبردی مهم و كارساز برای شكست تحریم های دشمنان است.

وی با بیان این كه مردم ایران از نظر علم و فرهنگ دارای سابقه ای كهن هستند افزود: با توجه به سرعت پیشرفت علم در ایران و همچنین پتانسیل ها و نیروهای جوان ما با ثبات ترین حكومت ها را داریم.

حسینی همچنین با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم گفت: ارتقای وضعیت رفاهی مردم در شرایط كنونی مهم ترین وظیفه و ماموریت دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: مسوولان باید با برنامه ریزی ، هماهنگی و كنترل دقیق در بخش های اقتصادی ، بكارگیری توان لازم در حوزه مدیریتی و استفاده مناسب از امكانات موجود زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد اقتصادی كشور را فراهم كنند.

وی با تاكید بر لزوم كنترل بازار بیان كرد: بر اساس پیگیری های انجام شده توزیع طیفی از اجناس ضروری از جمله مرغ ، گوشت قرمز ، برنج ، روغن و میوه با نرخ دولتی بزودی در آستانه نوروز در این شهرستان آغاز می شود/س

برچسب ها: اردبیل ، تحقق ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.