سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند اجرایی ششمین دوره ی انتخابات نظام پزشکی تهران قانونی است

رئیس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره ی انتخابات نظام پزشکی کشور گفت: روند اجرایی ششمین دوره ی انتخابات نظام پزشکی شهرستان تهران قانونی است و شاهد اعمال سلیقه ی شخصی در ششمین دوره ی انتخابات نظام پزشکی نبوده ایم.

مراد هاشم زهی، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: استقبال بی نظیر پزشکان در عرصه های گوناگون نظیر داروسازی، دندانپزشکی علوم آزمایشگاهی، پزشکی عمومی و... نمایانگر بصیرت و دور ماندن این قشر فرهیخته از آسیب ها و آفات سیاسی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر عدم حضور سرپرست وزارت بهداشت و ابطال نتایج رای از سوی متولیان این عرصه افزود: تاکنون روند اجرایی انتخابات قانونی بوده است.

وی گفت: با توجه به اتفاق نظر هیات نظارت در قانونی بودن، در صورت عدم امضای رئیس جمهور برای افراد تعیین شده در منصب نظام پزشکی می توان بر حسب ضرورت و به جهت حل مشکلات از طرح های دو فوریتی استفاده کرد.

هاشم زهی افزود: تاکنون حضور پزشکان در عرصه های گوناگون در انتخابات نظام پزشکی پر شور بوده است و اگر مشکلی از سوی برخی ها مطرح شود در روح قانون نیست بلکه در اجراست و می توان آنرا حل نمود./ح


 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.