سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عوامل حادثه ساز بر مبنای سامانه تحلیلی آمار شناسایی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از اجرای آزمایشی طرح سیستم مدیریت ایمنی به صورت پایلوت خبر داد و گفت:با اين طرح عوامل حادثه خیز و حادثه ساز بر مبنای سامانه تحلیلی آمارشناسایی و رفع می شود.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: امکانات اولیه این طرح جهت پیاده روسازی بانک اطلاعات مکانی تصادفات و شناسایی معابر حادثه خیز و طبقه بندی آنها از لحاظ شدت و تعداد تصادفات به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و کاهش تصادفات در دستور کار قرار گرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 با اشاره به دلایل انتخاب منطقه 4 به عنوان محدوده آزمایشی این طرح ادامه داد: در این منطقه زیر ساخت های اجرایی و علمی به خوبی قابل اجراست و بر این اساس این سیستم که در ابتدا به ثبت مکانی توصیفی تصادفات منجر به خسارت، جرح و فوت می پردازد پس از در اختیار گرفتن اطلاعات در بازه زمانی مشخص و قابل استناد،‌ اطلاعات جمع آوری شده تصادفات، مورد ارزیابی و تحلیل قرار خواهند گرفت. 
میرزایی خاطر نشان کرد: پس از نهایی شدن نتایج تحلیل، نقاط یا معابر حادثه خیز مشخص و اولویت بندی می شود و در ارزیابی نهایی مشکل مقاطع حادثه خیز با ارایه راهکارهای اجرایی و بر اساس خروجی های بدست آمده برطرف خواهد شد./ف
برچسب ها: حادثه ، سامانه ، تحلیلی ، آمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.