سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يوسفيان‌ملا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لايحه بودجه، ارديبهشت‌ماه به صحن مجلس مي‌آيد/ به محض تقديم بودجه، کميسيون تلفيق شکل مي‌گيرد

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به تاخير دولت در ارائه لايحه بودجه به مجلس، گفت: با توجه به زمان‌بندي مقرر بررسي بودجه در آيين‌نامه داخلي مجلس، بودجه ارديبهشت‌ماه به صحن‌مجلس مي‌رسد.

"عزت‌الله يوسفيان‌ملا" نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تاخير دولت در ارائه "بودجه 92 "،گفت: نمايندگان مجلس از زمان چاپ و توزيع لايحه بودجه سالانه کشور تا مدت ده روز مي‌توانند پيشنهادهاي خود را به کميسيونهاي تخصصي مجلس ارائه دهند و "کميسيون‌هاي تخصصي" نيز موظفند حداکثر تا 15 روز پس از چاپ و توزيع لايحه، گزارش خود را به "کميسيون تلفيق" تقديم کنند.

وي در ادامه افزود: در ادامه روند رسيدگي به لايحه بودجه، کميسيون تلفيق نيز موظف استف حداکثر مدت پانزده روز پس از پايان مهلت گزارش کميسيونهاي تخصصي، ضمن رسيدگي به گزارش کميسيوينهاي تخصصي، گزارش نهايي خود را تنظيم و به مجلس شوراي اسلامي تقديم کند که البته اين مهلت با موافقت هيات‌رئيسه به مدت پانزده روز ديگر قابل تمديد است كه معمولا اين زمان تمديد مي‌شود.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات در ادامه اظهار داشت: با توجه به اين زمان‌بندي، بودجه ارديبهشت‌ماه به صحن‌علني مجلس مي‌رسد تا بررسي آن در صحن بهارستان شروع شود.

يوسفيان‌ملا با بيان اين که به محض ورود لايحه بودجه به مجلس، کميسيون تلفيق تشکيل خواهد شد، گفت: به منظور تنظيم اصول و مفاد بودجه کل کشور و ايجاد هماهنگي بين کميسيونهاي تخصصي، پس از تقديم لايحه بودجه توسط دولت به مجلس، کميسيون تلفيق مرکب از کليه اعضاي کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات و دو نفر از هر‌يک از کميسيونهاي تخصصي تشکيل خواهد شد و ماموريت اين کميسيون تا تصويب نهايي لايحه بودجه سالانه کل کشور ادامه مي‌يابد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بودجه ، مجلس ، تلفیق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.