سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به نهضت انتظار در برنامه صبح امید

برنامه «صبح امید» جمعه،چهار اسفندماه ، به بررسی و تبیین نهضت انتظار می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ بـراسـاس انـديـشـه قـرآنـى ، مـالك واقـعـى زمين خداوند است و در نهايت ، حاكميت بر آن را به بندگان شايسته خويش خواهد سپرد؛ همانطور که خداوند در آیه 105 سوره انبیا می فرماید:" وَ لَقـَدْ كـَتـَبـْنـا فـِى الزَّبـُورِ مـِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ اَنَّ الاَْرْضَ يَرِثُها عِبادِىَ الصّالِحُونَ"و در حـقـيـقـت در زبـور، پـس از تـورات نـوشتيم كه زمين را بندگان شايسته من به ارث خواهند برد.
بـنـده صـالح ، كسى است كه هيچ گونه كجى و سستى در افكار و انديشه و گفتار و كردار او نـبـاشد و همه كارهاى او بر طريق صواب و حق باشد، چنين كسى خود، محور حق و صلاحيت است و ديـگـران بـايـد او را مـعـيار و شاخص حقانيت خود قرار دهند ؛ در برنامه صبح امید ویژگی های این شخص بیان شد و در ادامه  این برنامه در بحث کارشناسی نهضت انتظار بررسی می شود.
پـيامبران ، برگزيدگان خاص الهى براى انجام ماموريت مهم تبيين حق و حاكميت بخشيدن به آن مبعوث شدند و بـراى بـررسـى مـامـوريت مهم و نهضت مستمرّ پيامبران که به نهضت انتظار منتهی می شود ، ابتدا بايد به تبيين حق و باطل و مشخص كردن مظاهر آن پرداخت که در برنامه صبح امید باحضور حجت الاسلام  مصطفی توکلیان  سعی می شود  نهضت انتظار بررسی شده و سیر تاریخی انتظار بیان شود.
در برنامه صبح امید روز جمعه 4 اسفندماه بحث تبیین حق و باطل و مقابله با شاخصه های باطل در مجموعه اهداف انبیا و حاکمیت الهی در کل جهان  بررسی خواهد شد.
گفتني است؛ صبح امید  به سردبیری شفیقه مافی  و کارشناس مجری ه علیرضا فتحی پور  و تهیه کنندگی مهدی صفری  به همت گروه قرآن و تفسیر رادیو قرآن جمعه ها از ساعت 9:30تا 11 از شبکه رادیویی قرآن برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز پخش می شود./ص

برچسب ها: صبح امید ، جمعه ، اسفند ، رادیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.