سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

تشكيل كارگروه‌هاي دفتر تحكيم وحدت براي جمع‌بندي انتظارات دانشجويان از رييس جمهور آينده

مسئول كميسيون حوزه و دانشگاه از تشكيل كارگروه‌هايي براي براي جمع‌بندي انتظارات اعضاي دفتر تحكيم وحدت از رييس جمهور آينده خبر داد.

سيدجواد حسيني مسئول كميسيون حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از تشكيل كارگروه‌هايي براي جمع‌آوري انتظارات دانشجويان از رييس جمهور آينده خبر داد و گفت: با توجه به نزديك شدن به آستانه انتخابات دفتر تحكيم وحدت اقدام به تشكيل كارگروه‌هايي با موضوعات فرهنگي، سياسي ، اقتصادي و  اعتمادسازي براي حضور حداكثري مردم در انتخابات كرده است تا بتواند وضعيت موجود كشور را آسيب‌شناسي كند و انتظارات كشور براي آينده بررسي كند.

وي بابيان اين‌كه تحكيم وحدت در نظر دارد پس از قطعي شدن حضور كانديداها از آنان براي حضور در دانشگاه‌ها دعوت مي‌كند، اظهارداشت: دفتر تحكيم وحدت با آسيب‌شناسي كه از وضعيت موجود كشور انجام داده‌ است، انتظارات خود را از كانديداها مطالبه كرده و برنامه‌هاي آنان براي حل مسائل كشور مطالبه مي‌كند.

وي ادامه داد: متاسفانه در فضاي دانشگاه‌ها كشور پس از سال 88 دغدغه دانشجويان نسبت به شركت در فعاليت‌هاي انتخاباتي كشور تاحدودي كم شده است كه در تلاش هستيم تا با جلب اعتمادسازي فضاي شور و نشاط را به دانشجويان كشور ايجاد شود.

حسيني در پايان با اشاره به لزوم توجه مسئولان براي حمايت از تشكل‌هايي دانشجويي كه درچارچوب قانون عمل‌ مي‌كنند گفت: مسئولان بايد تلاش كنند تا با ايجاد فضاي اعتمادگونه شور ون شاط سياسي را درجامعه ايجاد كنند تا بتوانيم شاهد تاثيرات گسترده فعاليت فضاي دانشجويي در جامعه نيز باشيم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.