وزير كشور با بيان اينكه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري همزمان با انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و ميان‌دوره اي مجلس خبرگان رهبري سال آينده برگزار مي‌شود، گفت: برنامه‌هاي انتخابات براساس جداول زمانبندي شده در حال انجام است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور مصطفي محمدنجار امروز (چهارشنبه) در حاشيه مراسم تجديد ميثاق اعضاي هيئت دولت با آرمان‌هاي بنيانگذار كبير نظام جمهوري اسلامي ايران در مرقد مطهر امام خميني (ره) در جمع خبرنگاران گفت: يكي از مهمترين برنامه‌هاي وزارت كشور در سال آينده برگزاري همزمان انتخابات رياست جمهوري، شوراهاي شهر و روستا و ميان‌دوره‌اي خبرگان رهبري در برخي استان‌ها است كه كارهاي آن در حال انجام است.

وي همچنين در پاسخ به سوالي در زمينه برگزاري انتخابات به صورت رايانه‌اي اظهارداشت: وزارت كشور آمادگي كامل براي برگزاري انتخابات به صورت رايانه‌اي دارد اما براساس توافق با شوراي نگهبان قرار است در برخي از حوزه‌ها اين انتخابات به شكل تمام رايانه‌اي برگزار شود.

وزير كشور ادامه داد: براساس توافق انجام شده ميان وزارت كشور و شوراي نگهبان در برخي از حوزه‌هاي اخذ راي به صورت الكترونيكي خواهد بود.

محمدنجار خاطرنشان كرد: وزارت كشور در حال انجام اقدامات لازم به منظور آماده‌سازي تجهيزات و امكانات مورد نظر براي برگزاري هر چه بهتر انتخابات سال آينده است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، خبرگان ، رایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار