سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های سازمان تبلیغات در مقابله با فرقه های انحرافی

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مقابله با نحله ها و فرقه های انحرافی یکی از مهمترین وظایف سازمان تبلیغات است.

علی دارابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مقابله با اندیشه های وارداتی، که اعتقادی و انحرافی است با توجه دارای ادبیات فانتزی و مورد علاقه جوانان است و از هیچ بنیان و اصالتی بهره مند نیست از وظایف و مهمترین برنامه های سازمان تبلیغات است.

وی تصریح کرد: در همین راستا بررسی های بین محلی در خصوص شناساندن رسانه ها و فرقه های انحرافی و همچنین راه های مقابله با آنها به شبکه های تبلیغی سراسر کشور ارسال شده است.

دارابی در ادامه اظهار داشت: از جمله این برنامه ها، برگزاری دوره های آموزشی در راستای تهاجم فکری است که نسبت به تبیین مواضع فکری این نیروها اقدام می نماید.

وی در ادامه اذعان داشت: جزوات آموزشی، دوره های آموزشی خاص برای مبلغین سراسر کشور از جمله تدابیری است که برای مقابله با اندیشه های نوظهور و بی اساس تدوین شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از رسالت های بزرگ شبکه های تبلیغی اقدام مناسب و شایسته نسبت به کنش ها و واکنش های فرقه های نوظهور در جامعه است./ف

برچسب ها: رسالت ، تبلیغات ، تدوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.