سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سليماني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

تدوين برنامه‌اي عملياتي براي "دولت يازدهم" توسط اعضاي جبهه پايداري

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با بيان اينكه با حضور افرادي با‌سابقه‌ وزارت و نمايندگي مجلس در جبهه پايداري،‌ برنامه‌اي عملياتي براي دولت يازدهم تدوين شده است، گفت:‌ اين برنامه تا اوايل سال آينده تكميل مي‌شود.

"محمد سليماني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباه برنامه جبهه پايداري انقلاب اسلامي براي "دولت يازدهم" اظهار داشت: اين برنامه داراي كارگروه‌هاي مختلفي از جمله اقتصادي، اجتماعي، آموزش و بهداشت، صنعت و... است، كه هريك از كارگروه‌ها به صورت مجزا درحال فعاليت براي تدوين اين برنامه هستند.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با اشاره به "كارگروه صنعت" اين برنامه، گفت: كليات برنامه به گونه‌اي است كه شرايطي فراهم شود تا سود واقعي از آن توليدكننده و از نقش دلالان و بازارهاي كاذب كاسته شود.

وي در اين باره افزود: وقتي بستر سرمايه‌گذاري براي توليدكنندگان فراهم شود، در نتيجه آن ميزان اشتغال افزايش و واردات كاهش پيدا مي‌كند.

وزير ارتباطات دولت نهم با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري بر حمايت از توليد ملي، اظهار داشت: در برنامه اقتصادي جبهه پايداري راهكارهايي براي كاهش صادرات موادخام (خام فروشي) و به جاي آن افزايش صادرات فراورده‌ها، به وي‍ژه فراورده‌هاي نفتي و گازي ارائه شده است.

سليماني ادامه داد: در اين برنامه همچنين راهكارهايي براي واردات مواد اوليه بجاي كالاهاي ساختگي در نظر گرفته شده است.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري تاكيد كرد: اجرايي شدن اين برنامه به افزايش اشتغال، توليد ثروت و كاهش وابستگي به نفت كمك مي‌كند.

وزير ارتباطات دولت نهم در پاسخ به اين سوال كه "فكر مي‌كنيد اين برنامه چقدر قابليت عملياتي شدن دارد؟" عنوان كرد: افرادي در جبهه پايداري عضويت دارند كه تجربيات اجرايي در سطح وزارت داشته و يا از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي هستند كه با روند قانونگذاري و نظارت بر اجراي قانون آشنايي دارند؛ اين تركيب باعث شده است، برنامه‌اي كه قابليت اجرايي شدن دارد در جبهه پايدراي تدوين شود.

سليماني با بيان اينكه نسخه اوليه برنامه تهيه و در اختيار ساير كارگروه‌ها و اعضاي شوراي مركزي جبهه قرار گرفته است، گفت:‌ تلاش مي‌كنيم اين برنامه تا اوايل سال آينده تكميل شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سلیمانی ، برنامه ، پایداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.