عضو فراکسيون رهروان ولايت گفت: مجلس نهم از ملاحظه‌کاري و مصلحت‌انديشي‌هاي بي‌مورد که موجب پررنگ شدن جسارتِ ازخودراضيان و خودمحوران در خصوص خانه ملت شده است، اغماض نکرده و با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

کمال‌الدين پيرموذن نماينده مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ به سخنان اخير صادق محصولي عضو جبهه پايداري، مبني بر عدم تبعيت مجلس از فرمايشات مقام معظم رهبري در جلسه استيضاح وزير کار واکنش نشان داد و گفت: مجلس شوراي اسلامي هرگز در چنين راستايي گام برنداشته و نخواهد برداشت.

عضو فراکسيون رهروان ولايت خاطر نشان کرد: محصولي به‌عنوان عضو جبهه پايداري بايد توجه کند که رئيس‌جمهور باعث آزرده شدن دل رهبري شد نه مجلس نهم.

وي در ادامه اظهار داشت: مجلس نهم از ملاحظه‌کاري و مصلحت‌انديشي‌هاي بي‌مورد که موجب پررنگ شدن جسارتِ ازخودراضيان و خودمحوران در خصوص مجلس شده است اغماض نکرده و با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ صادق محصولي عضو جبهه پايداري پنج‌شنبه هفته گذشته در همايش 34 سال پايداري در برابر فتنه و انحراف مجلس را متهم به آزردن دل رهبري به خاطر جلسه استيضاح وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي كرد که اين موضوع با واکنش نمايندگان روبه رو شد.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار