سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس اداره سلامت محيط و كار وزارت بهداشت خبرداد:

حضور 2 هزار اکیپ بازرسی در طرح بسیج سلامت نوروزی

امسال 2 هزار اکیپ بازرسی متشکل از 4 هزار بازرس در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی از امروز اول اسفند به بازدید از اماکن عرضه و توزیع مواد غذایی می پردازند.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان  باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر ندافی، رئیس اداره سلامت محیط و کار وزارت بهداشت امروز 1 اسفند در مانور بسیج سلامت نوروزی افزود: هر ساله با آغاز فصل بهار و شروع سفرهای نوروزی وزارت بهداشت طرحی را با عنوان بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه آغاز کرده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داد.
 
وی گفت: هدف از اجرای این طرح نظارت بیشتر و بازدید از اماکن تفریحی، رفاهی و مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی است.
 
وی با بیان این که امسال 2 هزار اکیپ بازرسی متشکل از 4 هزار بازرس در طرح بسیج سلامت نوروزی شرکت دارند عنوان کرد: این بازرسان به نظارت مراکز فوق می پردازند و ناظرینی هم از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر عملکرد این بازرسین نظارت می کنند .
 
ندافی با تاکید بر این که ساعت کاری این اکیپ ها از 8 صبح تا 8 شب می باشد اظهار داشت: در استان هایی که به دلیل جاذبه گردشگری مسافرین زیادی خواهند داشت بازرسی هاي ما تشدید یافته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی و رعایت نکردن اصول بهداشتی می توانند شکایات خود را از طریق سامانه 1490 انتقال دهند تا بازرسین ما هر چه سریعتر این موارد را پیگیری کنند.
 
شایان ذکر است که این مانور همزمان در 5 نقطه کشور امروز برگزار شد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.