سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيمه دوم اسفند ماه صورت مي‌گيرد؛

بازديد خبرنگاران حوزه فرهنگ وادب از بزرگترين چاپخانه‌هاي تهران

مديركل دفتر امور چاپ معاونت امورفرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در حال تدارك و برنامه‌ريزي براي بازديد خبرنگاران حوزه فرهنگ و ادب از بزرگترين چاپخانه‌هاي تهران هستيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي علمشاهي با اعلام مطلب فوق گفت: اين اقدام با هدف آشنايي بيشتر خبرنگاران با اين صنعت در نيمه دوم اسفندماه (يك روزه) برنامه‌ريزي خواهدشد.
وي ادامه داد: يكي از اولويت‌هاي دفتر امور چاپ در دوره مسئولين اينجانب آشنايي بيشتر و بهتر خبرنگاران با اين صنعت است چرا كه معتقديم خبرنگاران و اهالي رسانه مي‌توانند به عنوان بازوهاي فكري و اجرائي نقش مهمي را در پيشبرد اهداف نظام در این حوزه ايفاء كنند. 
دبير شوراي سياستگذاري صنعت چاپ با اشاره به اولويت برنامه‌هاي دفتر امور چاپ گفت: آموزش آكادمي و دانشگاهي به دست‌اندركاران چاپ از مهمترين برنامه‌هاي دفتر امور چاپ در سال آينده خواهد بود.
وي خاطر نشان كرد: برنامه‌ريزي براي حضور نمايندگان رسانه‌ها در چاپخانه‌ها علاوه بر هدف آشنايي با اين صنعت، در طرح و حل مسائل و مشكلات پيش‌روي صنعت چاپ گاهي مؤثر به شمار مي‌آيد. 
علمشاهي در پايان گفت: خبرنگاران علاقه‌مند به حضور در اين بازديد يك روزه مي‌بايست براي ثبت‌نام خود از طريق روابط عمومي معاونت امور فرهنگی  اقدام كند./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.