سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همايون اميرزاده خبرداد:

گردهمايي مديران كميته‌هاي موضوعي جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس

همايون اميرزاده دبير جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس از برگزاري گردهمايي مديران كميته‌هاي موضوعي جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس با موضوع هم‌انديشي و هماهنگي بيشتر برنامه‌ها خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رساني جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس؛ اميرزاده ضمن اعلام اين خبر گفت: ادامه داد: اين جلسه با هدف بررسي فعاليت‌هاي صورت گرفته و گزارشي از اقدامات اجرايي كميته‌ها و همچنين فراخوان‌هاي اعلام شده برگزار شد.
دبير جشنواره در اين جلسه ضمن تأكيد بر هماهنگي بيشتر كميته‌ها در برگزاري جشنواره‌هاي موضوعي خليج فارس خواستار شد: مديران و اعضاي ستادي اين جشنواره با عنايت به اهميت اين‌پاره از وطن و با داشتن نگاهي ملي در برنامه‌ها و ايجاد روحيه خود باوري بين جوانان فهيم كشور و همچنين پاسداري از هويت خليج فارس در خارج از مرزها برنامه‌ريزي مطلوب و مناسب براي برگزاري اين جشنوارهداشته باشند.
وي ادامه داد: امسال در جشنواره در نظر داريم با ايجاد تعامل بيشتر با كشورهاي منطقه و تجليل از مرزداران و شهداي خليج فارس نسبت به نشان دادن چهره واقعي استعمار اقدام كنيم.
اميرزاده خاطرنشان كرد: امسال 36 جشنواره موضوعي مرتبط با خليج فارس در سراسر كشور با مشاركت تمامي استان‌ها و به همت ادارات كل ارشاد استانها برگزار مي‌شود.
در اين جلسه مديران كميته‌ها گزارشي از روند فعاليت‌هاي صورت گرفته ارائه كردند و به بحث و بررسي براي برگزاري هرچه باشكوه‌تر جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس پرداختند./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.