سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسف‌پور در گردهمایی هفتگی جامعه اصناف و بازاریان:

اگر ايران از سوريه حمايت نمي‌كرد تروريستها كشتار بيشتري به‌راه مي‌انداختند

صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز گفت: اگر ایران از دولت سوریه پشتیبانی نمی‌کرد ممکن بود که اتفاقات ناخوشایندی برای این کشور به وجود می‌آمد و تروریست‌ها کشتار بیشتری را به راه می‌انداختند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، علی یوسف‌پور صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز در گردهمایی اصناف و بازاریان تهران که صبح امروز(دوشنبه) در مسجد امام خمینی(ره) بازار برگزار شد، گفت: کشور ایران به دلیل موقعیت استراتژیک جغرافیایی در جهان دارای جایگاه ویژه‌ای است و این یکی از دلایل تمدن چندین هزار ساله کشورمان محسوب می‌شود.

وی افزود: ایران در ۲٠٠ سال گذشته به دلیل وجود منابع انرژی مانند نفت توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرده است؛ با ظهور انقلاب اسلامی دست بیگانگان از منابع کشورمان کوتاه شد و این امر جایگاه ایران را در جهان ارتقا داد.

یوسف‌پور تصریح کرد: یک اندیشمند آمریکایی به صراحت می‌گوید برای توسعه تفکر آمریکایی در جهان، در کشورهای آمریکای جنوبی به دلیل وجود دین مسیحیت مشکلی نداریم، در ژاپن و چین هم می‌توان با کار فرهنگی بعد از ٥٠ سال به نتیجه مطلوب رسید اما در خاورمیانه به دلیل وجود ایران با دین سیاسی اسلام، این کار بسیار مشکل است.

وی افزود: اگر ایران از دولت سوریه  پشتیبانی نمی‌کرد ممکن بود که اتفاقات ناخوشایندی برای این کشور به وجود می‌آمد و تروریست‌ها کشتار بیشتری را به راه می‌انداختند.
 
صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز اصلی‌ترین عامل مشکلات کشور را عوامل خارجی معاند دانست و افزود: ایران از لحاظ جغرافیایی دشمنانی دارد که شب و روز چه به صورت مستقیم و چه با واسطه‌های گوناگون سعی دارند به ایران آسیب وارد کنند.
 
وی با اشاره به فتنه سال ٨٨ گفت: جریان سال٨٨ را همگی به یاد داریم، بسیاری از اطرافیان کسانی که موجب بروز فتنه شدند اکنون پناهنده کشورهای خارجی هستند، همگی می‌دانیم پناهندگی یک شبه حاصل نمی‌شود و از قبل ارتباط‌هایی وجود داشته که  به این افراد پناهندگی داده شده است.
 
یوسف‌پور ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد دخالت  عوامل خارجی در مشکلات کشور بوده‌ایم، حتی در جشنواره فیلم طی 30 سال گذشته شاهد بودیم برخی کارگردان‌های مذهبی کشور بعد از ساخت چند فیلم منحرف شده‌اند زیرا صهیونیست‌ها در حوزه سینما دارای نفوذ بسیار بالایی هستند؛ برخی اوقات، عوامل آنان با شعار مذهبی به جلو می‌آیند تا مردم را فریب داده و بعد از گذشت زمان مشخص می‌شود که چه خیانتی به کشور کرده‌اند.
 
 یوسف‌پور با تاکید بر لزوم انجام وظیفه مسئولین کشور به بهترین نحو، تصریح کرد: متاسفانه شعار منتخب امسال مبنی‌بر " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی "  به خوبی اجرا نشده و دستگاه‌ها وظایف خود را در این رابطه به خوبی انجام نداده‌اند.
 
صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان قوا باید با یکدیگر وحدت داشته باشند تا بتوانند به بهترین نحو از تمامی منابع کشور برای پیشرفت و آبادانی استفاده کنند.
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.