سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت چهل تروريست القاعده در حمله ارتش عراق

چهل فرد مسلح عضو شبکه تروريستي القاعده در حمله نيروهاي ارتش عراق به منطقه « الجزيره » در مرزهاي اين کشور با سوريه کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه نهرين نت عراق ؛ منابع آگاه گفتند نيروهاي مسلح عراقي ديشب موفق شدند ضربه سهمگيني به شبکه القاعده در عراق در منطقه الجزيره در شمال رود فرات در نزديکي مرز سوريه وارد کنند.

اين منابع گفتند هواپيماهاي ارتش در پي دريافت گزارشهاي دقيق اطلاعاتي به پايگاهها و مخفيگاههاي شبکه تروريستي القاعده حمله کردند و موفق شدند چهل تروريست عضو اين شبکه را که در تلاش بودند سازماندهي مجدد و عمليات تروريستي عليه نيروهاي مسلح و مردم را آغاز کنند ، بکشند.

يک منبع امنيتي در بغداد به نهرين نت گفت نيروهاي ويژه امنيتي به مخفيگاه يک گروه تروريستي که در عمليات ترور با استفاده از سلاحهاي کمري مجهز به صدا خفه کن در بغداد دست دارد ، يورش بردند و اسنادي از آنها به دست آمد که نشان مي دهد از اعضاي گروه موسوم به « ارتش آزاد عراق » هستند.

شماري از فرماندهان نيروهاي گارد منحل شده رياست جمهوري عراق در دوره صدام حسين ديکتاتور سابق عراق با حمايت قطر و ترکيه بر ارتش موسوم به ارتش آزاد عراق نظارت مي کنند.
همچنين سازمانهاي امنيتي ويژه عراقي چهار تروريست را در اين حمله کشتند. 

در الانبار نيز فرماندهي پليس اعلام کرد اعضاي يک گروه تروريستي چهار فروند موشک کاتيوشا به اردوگاه ارتش در شهر فلوجه شليک کردند و يک فروند موشک نيز به محله شهدا در فلوجه اصابت کرد.فرماندهي پليس تأييد کرد موشکها به اردوگاه ارتش در منطقه نزديک به بيمارستان فلوجه اصابت کرد.نيروهاي ارتش نيز براي يافتن تروريستها به جستجوي منطقه پرداختند.


                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: هلاکت ، تروریست ، القاعده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.