سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت جامعه مدرسین از بیانات حکیمانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری

جامعه مدرسین حوزه در بیانیه ای با حمایت از بیانات حکیمانه، دلسوزانه و ناصحانه مقام‌ معظم رهبری، مردم و مسئولان را به حفظ وحدت، همدلی و ایستادگی در برابر توطئه‌های زورمدارانه آمریکا دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه‌ای، با تقدير و تشكر و حمايت همه جانبه از بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار مردم آذربايجان‌شرقي، مردم و مسئولان را به حفظ وحدت، همدلی و ایستادگی در برابر توطئه‌های زورمدارانه آمریکا دعوت کرد.
 
متن بیانیه این نهاد حوزوی که به امضای آیت الله یزدی رسیده است، بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری «مدظله العالي» در دیدار با مردم آذربایجان شرقي بار دیگر نقش مهم ولایت فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب را بر همگان روشن ساخت. ایشان در این دیدار، ضمن برشمردن جنایات و توطئه‌های آمریکا در طول سال‌های انقلاب اسلامی، ‌اهداف دشمن را از طرح مسئله مذاکره بیان فرمودند. آری، به راستی که آمریکای جنایت کار در طول این سال‌ها، لحظه‌ای دست از خصومت برنداشته و اکنون در حالی که بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران تأکید می‌کند، بر طرح مسئله مذاکره پرداخته است. در برابر رفتارهای دوگانه غرب،‌ آنچه اهمیت دارد لزوم حفظ هوشیاری، ‌اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایجاد وحدت و همدلی در صفوف مردم و مسئولان است، همان‌گونه که معظم‌له فرمودند، آن هنگام که دشمنی‌ها بیشتر می‌شود، باید در داخل کشور همدلی‌ها و رفاقت‌ها افزون گردد و مسئولان آرامش روانی جامعه را افزایش دهند. در چنین فضایی است که می‌توان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کرده، با مفاسد اقتصادی  که از مطالبات جدی مقام معظم رهبری«مدظله العالي» از سران قواست، مبارزه نمود ‌و نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرد.
 
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‌، ضمن حمایت همه جانبه از بیانات حکیمانه، دلسوزانه و ناصحانه مقام‌ معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای«مدظله العالي»، مردم و مسؤولان را به حفظ وحدت، همدلی و ایستادگی در برابر توطئه‌های زورمدارانه آمریکا دعوت می‌نماید.
 
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 
محمد یزدی
 
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.