سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توحیدی‌فر تاکید کرد

اهتمام دستگاه قضایی به رعایت حقوق شهروندی

معاون رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، گفت: رعایت حقوق شهروندی از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضایی است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، جلسه هم‌اندیشی حوزه قضایی و زندان‌های استان کرمانشاه با حضور توحیدی‌فر معاون اداری مالی دادگستری کل استان کرمانشاه، الواری معاون دادستان، تجری رئیس شوراهای حل اختلاف، مسوولان قضایی شعبه 101 زندان مرکزی، اژدر اسدبیگی مدیرکل زندان‌ها و رییس زندان مرکزی کرمانشاه در راستای توسعه خدمت رسانی به مددجویان در محل دفتر اداره کل زندان‌های کرمانشاه تشکیل شد.

توحیدی‌فر، معاون اداری - مالی دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به سختی و مشقات کار زندانبانی و گستردگی حوزه فعالیت زندان‌ها اظهارداشت: کار زندانبانی بسیار سخت و طاقت فرساست و برای رسیدن به اهداف نظام قضایی کشور باید در جهت توسعه و گسترش همکاری و ایجاد تعامل فی ما بین بیش از پیش تلاش کنیم.

وی افزود: تعامل و همدلی در حوزه درون سازمانی و ایجاد بستر مناسب فعالیت می‌تواند موجب تسهیل در خدمت رسانی به مددجویان و تسریع لازم را در مرتفع کردن مشکلات آنها در پی داشته باشد.

این مقام قضایی تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی و تکریم مخاطبین، مددجویان و خانواده آنها از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضایی است و برای تحقق آن باید از همه امکانات و ظرفیت های موجود در چارچوب مقررات بهره‌برداری شود.

در ادامه مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه، ضرورت تعامل و همکاری هرچه بیشتر با حوزه‌های قضایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: بحمدالله ارتباط بین دستگاه قضایی استان و زندان‌ها بسیار مطلوب و تلاش مسوولان قضایی و زندان‌ها در راستای توسعه همکاری و گسترش خدمت رسانی به مددجویان معطوف شده است.

اژدر اسدبیگی افزود: تأمین نظم، امنیت و اقتدار زندان‌ها از اولویت برنامه‌های زندانبانی است و نقش مسوولان قضایی در ارتقاء نظم و آرامش زندان‌ها بسیار محسوس و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: زندان‌ها نقش بسیار حساس و خطیری در تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه دارند و کارکنان خدوم و گمنام عرصه اصلاحی و تربیتی به طور مستمر و شبانه روزی از کیان نظام صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.