سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت گوشت ارزان می‌شود/ واردات از استرالیا و برزیل

معاون برنامه ریزی استانداری تهران با اعلام آغاز به کار طرح واردات دام زنده از استان سیستان و بلوچستان به پایتخت، گفت: این طرح به صورت مقطعی اجرا می شود و روزانه 250راس از استان سیستان توسط بخش خصوصي و با نظارت شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی به تهران وارد می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نعمت الله ترکی با اشاره به مصوبه جلسه ستاد تنظیم بازار  گفت: طبق دستور ستاد تنظیم بازار کشور، کار گروه نظارتی برای حمل دام زنده از استان سیستان بلوچستان به پایتخت، تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان و سازمان دامپزشکی برای قرنطینه و کشتار تشکیل شد.
وی اجرای این طرح را مقطعی و تا پایان سال اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت تولید و نیاز استان تهران در مصرف گوشت قرمز، طرح واردات دام زنده توسط بخش خصوصي از این هفته تا پایان سال به صورت آزمایشی در استان اجرا می شود و در صورت مساعد بودن نتایج، این طرح ادامه خواهد داشت.

**ورود روزانه 250راس گوسفند به تهران

معاون برنامه ریزی استانداری تهران، قیمت شکنی را یکی از نتایج این طرح دانست و افزود: در کنار تامین نیاز استان، با اجرای این طرح شاهد قیمت شکنی در بازار گوشت قرمز در سطح استان خواهیم بود؛ به همین منظور روزانه 250 راس به تهران وارد می شود.
ترکی به وضعیت واردات گوشت‌های خارجی اشاره كرد و افزود: واردات گوشت قرمز از کشورهای استرالیا و برزیل همچنان به قوت خود باقی است./س
برچسب ها: قیمت ، گوشت ، مرغ ، واردات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.