سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون امنيت ملي:

پيشنهاد قطر براي تامین امنیت منطقه با حضور ايران نشانگر نقش تعيين‌كننده ماست

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: پيشنهاد اخير قطر مبني بر تشکيل نهادي براي همکاري ايران و شوراي همکاري خليج‌فارس نشانگر تلاش آن‌ها براي بهبود روابط و نزديک‌شدن به ايران است.

صفر نعيمي‌رز نماينده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پيشنهاد اخير قطر مبني بر تشکيل نهادي براي همکاري ايران و شوراي همکاري خليج‌فارس به منظور تأمين امنيت خليج فارس گفت: اين پيشنهاد نشانگر تلاش آن‌ها براي بهبود روابط و نزديک شدن به ايران است. 

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي ادامه داد: تمامي شيطنت‌هاي شوراي همکاري خليج‌فارس به خودشان برگشته و عواقب منفي آن دامن خودشان را گرفته است لذا اكنون تلاش دارند با استمداد از ايران امنيت منطقه را تامين كنند.

نعيمي‌رز با اشاره به اهميت ايران در منطقه تصريح کرد:  نقش ايران در منطقه بسیار تاثیرگذار و تعیین‌کننده است و امروز آن‌ها با اين پيشنهاد، اصل حسن همجواري را که ايران سالهاست بر آن تاکيد دارد را مدنظر قرار داده‌اند. 


گفتني است؛ حمد بن جاسم آل‌ثانی، نخست وزیر و وزیرخارجه قطر در نشست شورای روابط عربی ـ بین‌المللی در کویت پیشنهاد داده است که نهادی برای همکاری ایران و شورای همکاری خلیج فارس جهت تامین امنیت منطقه خلیج فارس تشکیل شود. 

انتهاي پيام/  

برچسب ها: ایران ، قطر ، اسلام ، همکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.