سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کارشناس سياست خارجي:

دبير کل سازمان ملل به دنبال اجراي سياست‌هاي آمريکاست

يک کارشناس سياست خارجي گفت:‌ سازمان ملل به همراه مستکبران، به‌دنبال فشار بر ايران براي گرفتن امتياز از کشورمان است اما اين در حاليست که ايران همواره زير نظر آژانس بين‌المللي انرژي اتمي فعاليت کرده است.

احمد دستمال‌چي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه رويکرد فشار و گفتگو همان سياست چماق و هويج آمريکاست، گفت: تحريم و تهديد در آستانه مذاکره  ايران با 1+5 به اين خاطر است که آمريکا دست بالا را در مذاکرات داشته باشد.

وي تصريح کرد: فشار و گفتگو سياست کهنه و قديمي آمريکا در آستانه مذاکرات بوده چرا که اين شيوه را بهترين راه براي دسترسي به اهدافش مي‌داند.

دستمال‌چي با بيان اينکه دبيرکل سازمان ملل به‌دنبال اجراي سياست‌هاي آمريکاست، اظهار داشت: سازمان ملل به همراه مستکبران، به‌دنبال فشار بر ايران براي گرفتن امتياز از کشورمان است اما اين در حاليست که ايران همواره زير نظر آژانس بين‌المللي انرژي اتمي فعاليت کرده است.

وي ادامه داد: آمريکا اعلام کرده اگر واکنش تندي به اقدامات هسته‌اي کره شمالي انجام ندهد مشوقي براي ايران مي‌شود که به تحقق اهداف هسته‌اي خود مبادرت کند لذا به دنبال فشار بيشتر به ايران است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان کرد: مقايسه ايران و کره شمالي قياس مع‌الفارغ است چرا که اهداف ايران صلح آميز بوده لذا سياست‌هاي آنان بر عليه ايران قطع‌به‌يقين با شکست روبه‌رو خواهد شد. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، غرب ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.