سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمد تویسرکانی تاكيد كرد

اصلاح وضعیت موجود و ارتقاء جایگاه جامعه سردفتری در کشور

چهارمین دوره‌ انتخابات هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان تهران برگزار شد و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید از نحوه برگزاری این انتخابات، بر ارتقاء جایگاه جامعه سردفتری تاکید کرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضائي باشگاه خبرنگاران، احمد تویسرکانی درخصوص چهارمین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران، گفت: این انتخابات اهمیت زیادی دارد به اعتبار اینکه براساس سیاست‌های جدید ما متوقع هستیم جامعه سردفتری از لحاظ تکنیکی و ارایه خدمات کاملا متحول شود به همین جهت نقش کانون و اعضای هیات مدیره در اجرای این سیاست ها بسیار مهم است. امیدواریم با استقبال خوب همکاران، کانونی بسیار فعال و همراه با سازمان را شاهد باشیم.

وی درخصوص ملاک‌ها و معیارهای انتخاب کاندیداهای حائز اکثریت آراء اظهار داشت: طبیعتا سردفتران و دفتریاران باید توجه کنند و اشخاصی را انتخاب کنند که نگاه کلان به حوزه سردفتری و دفتریاری داشته باشند و بر ضرورت اصلاح وضعیت موجود در حوزه خدمت رسانی واقف باشند تا بتوانیم جایگاه سردفتری را به آن جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

تویسرکانی در رابطه با انتظارات ریاست سازمان و مجموعه سازمان ثبت از هیات مدیره جدید به هماهنگی با سیاست ها اشاره کرد و ادامه داد: این افراد باید فارغ از بخشی نگری ها یا احساسات در راستای ارتقاء جامعه سردفتری کوشا باشند.

در ادامه رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور درجمع سردفتران و دفتریاران استان تهران در سالن اجتماعات هیات مدیره کانون، به سوالات آنان در زمینه های مختلف حوزه دفاتر اسنادرسمی پاسخ گفت.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.