سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشنايي 350 دانش آموز دوره ابتدايي با روش هاي مرمت اسناد در كتابخانه ملي

تاكنون با برگزاري دوره هاي كوتاه مدت كارگاه مرمت و نگهداري اسناد و منابع كه در سازمان اسناد و كتابخانه ملي برگزار شده، تعداد 350 دانش آموزمقطع ابتدايي با روش هاي مرمت، حفاظت و نگهداري اسناد آشنا شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران، همه ساله در مناسبت هاي ويژه، سازمان اسناد و كتابخانه ملي، پذيراي خيل كثيري از داش اموزان مقاطع مختلف و اولياء، مربيان و معلمان آنها در كارگاه هاي آموزشي است.
در همين اثنا، به مناسبت جشن پيروزي سي و چهارمين سالگرد انقلاب اسلامي ايران، كارگاه هايي، با عناوين "چند نكته درباره نگهداري كتاب"، "آشنايي با يار مهربان" و "چگونگي حفظ و مراقبت ازاسناد تاريخي"، براي دانش آموزان مقاطع مختلف برگزار شد. 
لازم به ذکر است به دليل سياست هاي سازمان اسناد و كتابخانه ملي در زمينه آشنايي پايه اي با كتاب و كتابت، بیشتر محتوای درنظر گرفته شده دوره هاي آموزشي، برای پایه های چهارم، پنجم و ششم است. 
گفتنی است سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی مرمت آثار گذشتگان، تاکنون کارگاه های آموزشی بسیاری را برای سنین مختلف و کارشناسان داخلی و خارجی برگزار کرده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.