سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل بانک کشاورزی خبر داد:

تشکیل صندوق ضمانت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

تشکیل صندوق ضمانت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی دغدغه های اصلی کشاورزان را برطرف می کند.

محمد طالبی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: تشکیل صندوق ضمانت برای سرمایه گذاری خرد در  مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و با عملیاتی شدن این صندوق، دغدغه های اصلی کشاورزان برطرف می شود.

طالبی خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات خرد به کشاورزان در 5 استان شروع شده است.

وی با تاکید براین که با راه اندازی این صندوق تحول عظیمی در بخش کشاورزی صورت می گیرد افزود: امروزه دانش و تکنولوژی توسعه یافته و به همین منظور سامانه نظام اعتبارات خرد باید به گونه ای تعریف شود که با اجرای آن تحولات گسترده ای در بخش کشاورزی بوجود می آید.

طالبی تصریح کرد: صنعت کشاورزی بخش بزرگی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده بطوریکه در این بخش افراد زیادی بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

وی از یک میلیون و 600 هزار قرارداد وام در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: از نظر مدیریت شرایط ایجاب می کند که در این صنعت رشد و توسعه صورت گیرد در همین راستا بانک کشاورزی تسهیلات ویژه ای را در اختیار کشاورزان قرار داه است.

مدیر عامل بانک کشاورزی از بیمه یک میلیون و 900 هزار نفر در این بخش نیز خبر داد و افزود: بانک کشاورزی از طریق صندوق بیمه کشاورزی در جهت روند رشد و توسعه گام های موثری را برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: رقابت کردن در عرصه جهانی نیاز به تکنولوژی و فناوری جدید دارد باید زمینه های مناسب در این بخش فرام شود تا محصولات با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

طالبی تاکید کرد: در طی چند سال اخیر بیمه محصولات کشاورزی آغاز شده تاجاییکه 151 محصول در کشور بیمه هستند با این امر کشاورزان با اهتمام ویژای به انجام امور کشاورزی مشغول می شوند. /ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.